Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Kupiłem 6 sztuk 15m kabli DisplayPort-DisplayPort. Okazało się, że sprzedający nie ma tyle i miał anulować zamówienie. W wiadomościach allegro napisał mi, że anulował zamówienie.
Ale jak mam być pewny, że zamówienie jest anulowane?
Czy jest jakieś info o anulowaniu konieczności odroczonej zapłaty?
Pozdrawiam serdecznie
@pcgyver Jako sprzedający nie ma możliwości anulowania zakupu, ty jako kupujący masz, wchodzisz w zakładkę "Moje zakupy i tam możesz to zrobić.😁
@pcgyver dowiem się jak to wygląda. Sprzedający nie może anulować zamówienia. Potwierdź proszę czy chodzi o zamówienie nr 2a25d7c0-9661-11ec-b30b-cb08f5355782? Rozumiem, że jeszcze go nie opłaciłeś?
Witam!
Jeśli to jest ten zakup za 689,94, to chodzi o ten.
Jeszcze go nie opłacałem.
Nie to nie jest ten zakup. Wychodzi, że d0c1a061-9660-11ec-b9a7-df3bf9ba76ea
@pcgyver dziękuję! Konsultuję tą sprawę, dam znać gdy otrzymam odpowiedź.
@pcgyver wracam z odpowiedzią. Bardzo proszę, abyś w tej zakładce zgłosił zwrot tego zamówienia. Zajmiemy się resztą - skontaktujemy się ze sprzedającym i uaktualnimy dostępny dla Ciebie limit.