Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Potrzebuje pomocy przy odesłaniu produktu. Kupiłam produkt po czym chciałam go odesłać bez podania przyczyny, ale nie mam opcji, w której powinnam wybrać formę wysyłki. Powinna pokazać mi sie propozycja, aby wygenerować etykietkę na paczkę - a tego nie ma. Pozostała mi opcja wysyłki na własny koszt. Co mam teraz zrobić?
Jeżeli był to zakup ze Smartem to jest darmowy zwrot, jeżeli inny to może nie być z kodem albo etykietą tylko własny, należy czytać oferty przed zakupem.
@Client:36985861 jeżeli zakup nie był w ramach allegro Smart lub InPost to pozostaje Ci odesłać na własny koszty na wskazany adres
@Client:36985861 Wysłać na własny koszt. Innej możliwości nie ma.
@Client:36985861 jesłi dostawa nie była smart lecz w momencie zakupu to Ty płaciłaś za dostawe lub też była to darmowa dostawa oferowana przez sprzedającego to jeśłi zwracasz towar - robisz to na własny koszt.
Może złożyli byśmy się na opłacenie przesyłki zwrotnej. Był by to ładny gest ze strony użytkowników forum.
Dobry pomysł. AG charytatywnie. A tak przy okazji.
Skoczy mi ktoś po świeże bułki do sklepu? Najlepiej z dostawą do pracy. Adres w zakładce o sprzedającym.
A jak będą niesmaczne to odbierze ktoś wtedy za darmo bez podawania przyczyny ??
Nie. Wtedy zje i założy dyskusje z wnioskiem do AP
Zje bułkę i będzie miał na bułkę 😆
Bella 🙂
O to to to to .. To jest rozwiązanie 😂
Zakup nie był ze smartem to płaciło się za wysyłkę to trzeba i za odesłanue zapłacić jak to rzecze ustawa...