anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odsyłany towar uszkodzony w transporcie, kto odpowiada?

pioter175
#1 Nowicjusz#

Odesłałem towar po odstapieniu umowy. Towar został uszkodzony w transporcie i do spredawcy dotarł uszkodzony. Teraz ten odmawia mi zwrotu kosztów towaru, ze wzgledu na uszkodzenia i uważa, że to ja powinienem złożyć reklamacje do przewoźnika. Skorzystałem z bezpłatnego zwrotu w terminie 14 dni i miałem kod zwrotu inpost. Mam więc pytanie. Kto jest w tej sytuacji klientem inpostu ja czy sprzedawca. Bo mi sie wydaje, że sam fakt wysłania przeze mnie paczki nie czyni ze mnie klienta. To nie ja mam umowę z inpost i nie ja płaciłem za przesyłkę. Co moge w takiej sytuacji zrobić jak mi sprzedawca odmawia zwrotu pieniędzy?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

az1rael
#21 Demiurg#

1000004606.jpg

temat wyjaśniony ma dniach za paczkę odpowiadasz ty i ty składasz reklamację sprzedawca może ale nie musi tego za ciebie robić musi ci natomiast udostepnić protokół szkody @pioter175 

oznacz moderatorów