Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odesłałem towar po odstapieniu umowy. Towar został uszkodzony w transporcie i do spredawcy dotarł uszkodzony. Teraz ten odmawia mi zwrotu kosztów towaru, ze wzgledu na uszkodzenia i uważa, że to ja powinienem złożyć reklamacje do przewoźnika. Skorzystałem z bezpłatnego zwrotu w terminie 14 dni i miałem kod zwrotu inpost. Mam więc pytanie. Kto jest w tej sytuacji klientem inpostu ja czy sprzedawca. Bo mi sie wydaje, że sam fakt wysłania przeze mnie paczki nie czyni ze mnie klienta. To nie ja mam umowę z inpost i nie ja płaciłem za przesyłkę. Co moge w takiej sytuacji zrobić jak mi sprzedawca odmawia zwrotu pieniędzy?
Pozdrawiam
temat wyjaśniony ma dniach za paczkę odpowiadasz ty i ty składasz reklamację sprzedawca może ale nie musi tego za ciebie robić musi ci natomiast udostepnić protokół szkody @pioter175