anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odzyskanie pieniędzy i zrobienie prawidłowej wplaty

Client:37672348
#1 Nowicjusz#

Więc tak ? Wykonałam przelew tradycyjny  1,5-2 tygodnie temu  na firmę [edycja]  na kwotę 10068 zł na zakup dwuch mebli (komoda) pisze do sprzedawcy i wysłałam potwierdzenie przelewu okazuje się do wczorajszego dnia że nie otrzymał tej kwoty  pieniądze zostały wysłane na ten numer rachunku [edycja] października chce o pomoc w odzyskaniu tej kwoty 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:37672348 To był przelew tradycyjny przez PayU z druczku wygenerowanego na stronie Allegro? Czy zwykły przelew bezpośrednio na konto bankowe sprzedawcy? Jeśli to pierwsze, może zrobiłaś jakiś błąd w tytule przelewu, dlatego nie doszedł, wtedy pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f podając dane tej wpłaty.

Jeśli to drugie, pozostaje Ci tylko kontakt ze sprzedawcą lub z bankiem. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:37672348 Aktualnie w naszym systemie jest 8 zamówień od tego Sprzedającego, ale 7 z nich jest anulowane. Ostatnie, pochodzi z dziś, ale tutaj również jest przelew tradycyjny, a płatność ma status rozpoczęta. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów