Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś spotkał się z przysłowiowym olewaniem odpowiedzi na zapytanie przesłane do sklepu? W moim przypadku chodzi o poznański sklep CornerSport. Po raz trzeci przesłane zapytanie o wcześniejsze zamówienie produktu z ich strony internetowej, i zero odpowiedzi. Nie radzę sugerować się samymi opiniami. Dla mnie żenujące podejście.
Pytasz sklep o swój zakup i nie odpowiada? Zapytaj tędy; https://allegro.pl/dyskusje/nowa szybko odpowie, ma obowiązek zrobić to w czasie 24 godzin w dni robocze.
W dyskusji Allegro na pewno zgodzi się, żeby sprzedający opowiedział kupującemu o swoim sklepie poza Allegro, wręcz zmusi go do tego😂😂
Wszyscy mogą poczuć skruchę i odpowiedzieć, tylko nie CornerSport. Ten sklep jest chory !!!!!!!!!! Przestrzegam przed nim, wczoraj był program w tvn Uwaga jak oszuści kupują stare strony internetowe i numer konta od jakiegoś słupa, że niby komornik zajął im konta a oni muszą ludziom wypłaty robić. Chodziło o telefony komórkowe i gruby przekręt. Może Corner też sprzedał się komuś i ten ktoś widząc, że dałem płatność przy odbiorze nagle zmienił status zamówienia na Odrzucone ???? Gdybym przelał pieniądze to co by było, jaki kontakt???? Skoro nawet teraz poznański sklep zwany CornerSport ma klienta w d.... ??? Ludzie, nie kupujcie nigdy z niepewnych stron internetowych sklepów, znikną, zamkną stronę i na pewno za jakiś czas wpadną w ręce Policji, pójdą do **piiip**la cwaniaki, ale po co te nerwy i czekanie. Co by nie było CornerSport to dla mnie żenada podejście sprzedawcy.
@Client:41651215 Ale wiesz, że za rzucanie takich oskarżeń, które są tylko Twoimi domysłami, to możesz beknąć przed sądem (gdy rzeczony sprzedający trafi na tego posta)?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Client:41651215 Wiadomość była wysłana przez Centrum Wiadomości/Pytanie do Sprzedającego, czy bezpośrednio na maila? Jeżeli przez Allegro to ich wiadomość mogła zostać wyfiltrowana przez serwis, bo wyłapują wiadomości, które mogą nakłonić do zakupu poza Allegro.
@Client:41651215 tata z mamą w domu? Zamówiłeś przez ich stronę internetową i masz pretensje przez Allegro?
@Client:41651215 Zgadzam się że nie zawsze odpowiadają szczególnie teraz w czasie Covid19, dodzwonić się nie da. Więc jak piszesz maile przez Allegro wiadomości, nie zadawaj pytań typu"ile jak kupie poza Allegro", nie przejdzie. Nie karmić trolla.😁
Odpowiadam: Mam pretensję, gdyż nie ma z nimi kontaktu inaczej a to niepoważne. Zamówiłem ubiór u nich na stronie internetowej. Dobrze, ze dałem płatność przy odbiorze, bo nie wiem czy money by też nie przepadło jak szansa kontaktu w sieci z nimi. Czekam trzy dni, nic. W mailu w dniu zamówienia otrzymałem link, potwierdziłem zakup. Pogratulowano mi zakupu więc czego się można obawiać?? Czwartego dnia wszedłem na śledzenie przesyłki. I tu nagle Status przesyłki ,,Odrzucona''. Dziecko czekało na swój produkt a tu totalna olewka, mógłbym w tym czasie kupić już gdzieś indziej to samo. Mógłbym tak jednak czekać do tak zwanej usr...... śmierci. Żadnego sorry ani pocałuj mnie w d..... Więc odnalazłem znów ową stronę Cornersport, telefon z kierunkowym 61.... Skrzynka pocztowa pełna, nikt nie odbiera o żadnej porze. A sklep super sobie śmiga na Allegro. Odpowiadając na inne tutaj sugestie: Nie mogę rozpocząć z nimi dyskusji, bo musiałbym coś kupić. A sooooorry bardzo, ale tego u nich nigdy nie zrobię już. A moje zapytanie na Allegro do nich dotyczyło owej sytuacji, czy może jakoś się usprawiedliwią, albo po prostu zwykłe Przykro nam. Tak jak wspomniałem, nie kupię nic choćby była przecena 99%. Dlatego pod nie pamiętam nawet którym ich produktem wysłałem zapytanie, jak o zwykły produkt, ale wiecie czego dotyczyło moje tam pytanie....Po kilku dniach ponowienie czy może czują się jakoś choć trochę winni. Allegro nie włączy się w to, bo to nie dyskusja tylko wiadomości do sprzedającego. I gila ich czy mi odpowie, czy nie. Żenada tacy sprzedawcy.
A, czyli już było zamówienie. Myślałem, że chodzi o zapytanie o złożenie zamówienia, OK. Allegro tutaj nic Ci nie pomoże, bo nie był to zakup na Allegro. Zakładam, że mieli taniej. Taniej może być, ale poza Allegro, to mogą sobie robić co chcą.
Tutaj masz przynajmniej jakąś ochronę kupujących, bo jest szansa na ograniczenie funkcjonalności jego konta (zarządzanie ofertami, itp) jeżeli będzie lecieć w kulki i unikać odpowiedzi.
Tutaj nie wiem co Ci poradzić, poza Allegro panuje samowolka i jest czasem ryzyko przy zakupach w sklepach internetowych, choć nie znamy tego sprzedawcy/sklepu. Może jakieś zdarzenie losowe, ograniczony zespół, nie potrafią się wyrobić w czasie albo nie potrafią zapanować nad sklepem, dużo można wymieniać. Chociaż dzisiaj się logował na Allegro, to ciężko powiedzieć.
Dokładnie jest jak piszesz, niestety. Jeśli zlikwidowali nawet sprzedaż z tamtego adresu strony internetowej, to mogli chociaż sms czy maila mi dać, że przepraszamy, nie można zrealizować zamówienia. Parę dni w plecy miałem oczekując. Nikt przecież od razu nie wchodzi w link śledzenia paczki, jeśli nikt ci nie da znać, że coś poszło nie tak. Po dwóch trzech dniach można się lekko zaniepokoić i wtedy sprawdzić. Spoko. A w tym przypadku nic.....strona dalej istniej, możesz składać zamówienia dalej :)))))) Wiem,ze poza allegro jest ryzyko, ale to przecież ten sam sklep, to ich strona w sieci. Ten sam adres na ulicy Leszczyńskiej. Powinni zamknąć ją , wygasić, a nie wciąż przyjmować zamówienia. Naprawdę dno po prostu podejście tej firmy. Odpowiedzi czy słów wyjaśnień oczywiście wciąż nie mam nigdzie. Pozdrawiam leserów z Corner :))))))
https://www.ceneo.pl/sklepy/allegro.pl-s13366
Link z opiniami też daje do myślenia ;))) Że dodzwonić się nie można to normalne, skoro jest wciąż podany telefon z kierunkowym 61..., który to nr tel nie istnieje już chyba.
Zapoznaj się najpierw dokładnie z opisem problemu, oK?