Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam taki ciekawy przypadek, że zakupiłem coś poprzez zapłać później, a następnie skorzystałem z opcji skopiowania numeru konta do spłaty. Przekazałem ten numer pracodawcy, a on zamiast robić mi zwrot opłacił transakcję przelewem na wskazane konto.
Płatność została przyjęta, ale transakcja dalej wisi w systemie jako niespłacona, przy czym kwota pozostała do zapłaty to 0,00zł. Próba ponownego "zapłacenia" kończy się komunikatem, że nie można opłacić ponownie.
Właściwie jest to chyba problem wyłącznie estetyczny listowania transakcji na nieodpowiedniej liście, ale system nalicza też dni opóźnienia.
Czy mogę coś zrobić w takiej sytuacji?
Ja nie wiem, o co chodzi. Opłaciłeś zakupy w opcji Zapłać później i masz nieopłacone? jakiemu pracodawcy i po co? Jaki zwrot?
Faktycznie napisałem to niejasno.
Chodzi o to, że zakupiłem coś (obudowę komputerową) do użycia w firmie, ale zrobiłem to ze swojego konta allego korzystajac z Zapłać później. Sprzedawca wystawił mi fakturę i wszystko było w porządku.
Zorientowałem się, że istnieje opcja wskazania numeru konta do wpłaty, które pozwala spłacić daną transakcje zwykłym przelewem.
Zamiast zwracać pieniadze mnie, żebym zrobił wpłatę, mój pracodawca przelał pieniądze (z konta firmowego) bezpośrednio na podany w Allego numer.
Przelew został zaksięgowany przez system i kwota do spłaty zmieniła się na 0zł, ale zapis o przedmiocie do opłacenia nie zniknął z listy. Naliczane są dni opóźnienia spłaty.
Teraz rozumiem. Skoro zakup został spłacony w terminie i masz 0 do spłaty, to system nie może naliczać żadnych odsetek. Nie ma znaczenia, z jakiego rachunku wpłata została przekazana. Wyjaśnij swoje wątpliwości na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1c48fc89-9826-4ddf-94e3-42ebb81f0088