Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka była odbierana w paczkomacie, po otwarciu okazało się, że jest niekompletna, tzn. brakuje kilku zamówionych przedmiotów. Od razu zgłosiłem to Sprzedawcy, który poprosił o zdjęcie etykiety. To, co wtedy zauważyłem, to że przesyłka składała się z dwóch kopert (biała papierowa wsadzona w żółtą z InPostu) i na obu kopertach jest naklejona etykieta, ale po datach wydruku można stwierdzić, że biała wyszła od Sprzedawcy, a do żółtej InPost wsadził przesyłkę już gdzieś w drodze między magazynami. Stan białej koperty nie wskazuje na powstanie uszkodzeń. Teraz Sprzedawca chce, abym to ja jako Kupujący reklamował usługę w InPoście, on na tej podstawie dośle mi brakujące przedmioty i będzie dalej wyjaśniał sprawę. Mam się na to zgodzić, czy to Sprzedawca powinien reklamować usługę u kuriera?
Reklamuj u sprzedawcy z tytułu rękojmi. Niech on się wszystkim zajmie. Możesz mu tylko pomóc np. dosyłając zdjęcia paczki. Możliwe że paczka po drodze została rozerwana i inpost wsadził w swoją kopertę. Dlatego te dwie koperty. Pewnie wtedy zostały pogubione owe elementy.
@rafulka12 Sprzedawca wprowadza Cię w błąd. Ty wszelkie braki reklamujesz u niego, nie w InPost. To on odpowiada za przesyłkę, towar, ewentualne uszkodzenia i braki. Nie musisz się przejmować tym jak przesyłka była opakowana, ile miała kopert itp. To problem sprzedawcy.
Domagaj się dosłania brakujących elementów lub po odesłaniu paczki zwrotu wszystkich kosztów. Jeżeli sprzedawca będzie Ci nadal utrudniał reklamację, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś w niej o pomoc pracownika Allegro.
rafulka12 sprzedawca odpowiada za dostarczenie przesyłki . Tak kończy się pakowanie w kopertę . Jak radzą pozostali w dyskusji domagaj się natychmiastowego uzupełnienia braków lub zwtotu środków . Cała reszta to problem sprzedawcy i nie daj się wcignąć w jakieś reklamacje czy też oczekiwane na odpowiedź przewoźnika .