Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Mam problem ze sprzedającym towar zamówiłam barwnik do prania w kolorze granatowym niech sobie państwo obrażą że przyszedł mi kolor czarny nie dosyć że na obrazku był barwnik granatowy a dostaje czarne to jest troszeczkę chyba coś nie tak dzwonię do chłopa chłop mi mówi że zaistniała pomyłka i że drugi raz mam zamówić ten sam towar i za drugi raz mam za ten sam towar zapłacić Przepraszam bardzo czy ja się **piiip**a pomyliłam czy oni się pomylili oni mają przede wszystkim nie pilnują swoich pracowników i ja mam za tą pomyłkę ponosić opłatę No przepraszam bardzo z jakiej racji jeżeli wy nie zajmiecie się z tą sprawą i nie będziecie sprawdzać sprzedających co sprzedawają innym ludziom to zepsujecie sobie stronę a tym bardziej proszę państwa że ja kupuję bardzo dużo na Allegro i gęsto więc żeby mnie **piiip**ć to jest bardzo szybko jeżeli nie chcecie stracić całej klientki która kupuje na Allegro to Wierzcie mi musicie coś zmienić bo tak nie może być że zamawiam towar który jest na obrazku i podanym kolorze dostaje zupełnie co innego Też byście byli **piiip**eni Jak byście nie dostali takiego towaru jakiegoś cię zamówili i więc mam prawo się wściekać i wyzywać wszystkich dookoła bo ja za to płacę pieniądze i to nie małe pieniądze przede wszystkim mój nick Kingusia 12 12 także Proszę coś z tym zrobić bo tak dalej nie może być facet ma pracowników nie wiem od czego chyba od tego zły pili kawki i Srali i **piiip**olili gadki sobie rozmawiali zamiast robili swoją robotę i tam widzę że nikt nie jest pilnowany Każdy robi co chce przede wszystkim jakim prawem ktoś się mógł pomylić i mi wysłać nie to co ja chciałam dostać to jest niedopuszczalny błąd i na pewno jeżeli ja za tą drugą paczkę zapłacę to ja gwarantuję że obsmaruję tego sprzedawcę za tą farbę i mu taką opinię wystawię że mu się w buty nie zmieści jeszcze jakieś państwo mają pytania to proszę do mnie pisać dziękuję.
@kingusia1212
Po pierwsze - nie da się tego czytać - akapity, interpunkcja...
Po drugie - otwórz dyskusję i tam zgłoś problem z zakupem.
tak wygląda nowo-mowa. dramat.
Mi to wręcz na jakiś fejk dla beki wygląda
Popłakałem się ze śmiechu. Dziękuje 🙂
do tego doprowadziła ugodowa polityka allegro względem kupujących. Każdy powinien zapamiętać ten slogan i wyryć go sobie w pamięci, żeby mieć obraz jakie jest teraz podejście kupujących na allegro. Cytat z wypowiedzi osoby tworzącej post: "przede wszystkim jakim prawem ktoś się mógł pomylić i mi wysłać nie to co ja chciałam dostać"
Piękne. W punkt !
Każdy może się pomylić. Sprzedawcy to tylko ludzie. Kupujesz jeszcze raz, sprzedawca zaraz wysyła to co trzeba. Odsyłasz niewłaściwy towar i dostajesz zwrot pieniędzy.
Z czym masz problem? Taka jest prawidłowa procedura wymiany towaru, najkorzystniejsza zarówno dla sprzedawcy jak i kupującego. Wszyscy tak robią.
@kingusia1212 w tej sytuacji skorzystaj proszę z prawa do reklamacji, jeśli potrzebujesz naszego wsparcia, załóż dyskuję. Po 24h możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro.
Bardzo proszę o zachowanie kultury wypowiedzi, każdy może się pomylić.
@kingusia1212 Musisz ochłonąć przed pisaniem tu na forum, 80% czytają to sprzedajacy i zrównają cię z błotem. Teraz, każdy może się pomylić i jak zareklamujesz, a masz do tego prawo nie poniesiesz żadnych kosztów, dostaniesz towar w pełni sprawny(odpowiedni kolor) a jak zależy na czasie to kup kolejny a tamten się przyda albo zwrócisz. Reklamację możesz złożyć w każdy możliwy sposób mail, pisemnie itd.oraz za pomocą dyskusji w której masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Nie napisałem że "zawsze", dodajesz sobie!😛
@LEW433 no widzisz, sprzedający przynajmniej czytają, w przeciwieństwie do @kingusia1212 , ona nie czyta, tylko obrazki ogląda. Mam nadzieję, że allegro się postara i nie straci całej klientki, może chociaż 1/4
@kingusia1212 To jest prawidłowe trochę uproszczone rozwiązanie: zgłaszasz zwrot i jednocześnie kupujesz ponownie. Za zwrot sprzedający na pewno zwróci pieniądze, o to się nie martw.
Takie rozwiązanie jest najprostsze, najszybsze, więc całkiem niepotrzebnie się irytujesz. Pomyłki się zdarzają, na razie nic nie wskazuje na to że sprzedający nie chce załatwić pozytywnie sprawy.
Nie rozpoczynaj na razie żadnej dyskusji, skoro sprzedający chce rozwiązać problem to na pewno rozwiąże. Dyskusja bardzo negatywnie wpływa na jego parametry sprzedaży, dobrze radzę, na razie się wstrzymaj.
@kingusia1212 Złotko, tylko ten sie nie myli, co nic nie robi. Każdemu człowiekowi zdarza się popełnić błąd "Mylić się jest rzecza ludzką" Niepotrzebnie reagujesz tak emocjonalnie, jakby od tego barwnika zależało czyjeś życie, albo kosztował ze 100 zł. Zwróć jako reklamację za "niezgodność z opisem". Zamów drugi i po sprawie. Dostaniesz zwrot kosztów za pierwszy i drugi barwnik właścwy. A najprościej to zadzwoń do sprzedawcy (tylko spokojnie), opisz co się stało, może wyśle Ci na własny koszt (i bez płacenia) ten właściwy barwnik, bez potrzeby odsyłania tego niewłaściwego.
TYLKO SPOKÓJ MOZE NAS URATOWAĆ !!!
Sprzedający popełnił jeden błąd a ty tylko w tym poście z 50. Jakim prawem popełniasz tyle błędów? Allegro powinno coś z tym zrobić!!1111
A może lepiej pojechać do sklepu i kupić? - przepraszam, lecz całej wypowiedzi nie dałem rady przeczytać ze zrozumieniem.