anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymałam rekompensatę z POK, sprzedający żąda zwrotu towaru(listownie). Nie znam się na tym, ale

Client:34951530
#8 Zapaleniec#

Otrzymałem rekompensatę z POK. Obecnie Sprzedający żąda ode mnie zwrotu towaru. Czy mam go odesłać(nie mam oryginalnych opakowań) skoro Allegro jest teraz stroną? 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:34951530 Jeżeli sprzedający musiał zwrócić pieniądze do POK ze względu na wypłaconą Ci rekompensatę, możesz odesłać towar sprzedającemu, ale on musi Ci najpierw przesłać pieniądze na odesłanie lub odebrać towar własnym transportem.

Jeżeli nie musiał zwracać pieniędzy do POK, nie musisz mu odsyłać towaru. Ty masz jego towar, a on ma Twoje pieniądze. Informację o tym, czy sprzedawca musiał oddać pieniądze masz w powiadomieniu od Allegro - wypłacono Ci rekompensatę z konsekwencjami dla sprzedawcy, albo bez konsekwencji.

Allegro mimo przejęcia roszczeń zazwyczaj nie jest zainteresowane przedmiotem transakcji.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:34951530 Dodam, że są to tylko przypuszczenia. Zwrot towaru po wypłacie rekompensaty z POK nie jest w żaden sposób uregulowany prawnie.

Tak więc @LEW433 źle pisze, że "towar należy się sprzedawcy".

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@xyz96 Polemizowałbym - jeśli sprzedający musiał zwrócić allegro kasę z tytułu POK (czyli został bez pieniędzy i bez towaru), a kupujący nie chce mu tego towaru odesłać na żądanie, to jest to nic innego, jak zwykłe przywłaszczenie (czyli 284 kk).
Tak więc piszesz źle.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Bzdura do kwadratu. Po wypłacie rekompensaty Allegro przejmuje wierzytelności, więc jeżeli wzięło pieniądze od sprzedawcy, decyduje o towarze.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#