Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałam paczkę. Zakup w środku uszkodzony, niezabezpieczony przez sprzedającego. Paczka z zewnątrz nie uszkodzona. Jak rozwiązać problem? Mieszkam zagranicą. Koszt przesyłki do Polski przekracza wartość zakupu. Sprzedawca chce otrzymać towar do reklamacji. Ewidentnie wysłał towar uszkodzony. Nawet kawałka folii, ani papieru w kartonie w celu zabezpieczenia.
@zarodkiewiczmar jeśli reklamujesz zamówienie sprzedający może uzależnić wydanie decyzji reklamacyjnej od otrzymania zamówienia. Zgodnie z przepisami, w przypadku reklamacji towaru z tytułu niezgodności z umową, konsument powinien udostępnić sprzedającemu towar do naprawy lub wymiany. Nie oznacza to, że musi go odesłać. Sprzedający jest zobowiązany odebrać towar od kupującego na własny koszt.
Gdy uzna reklamację, powinien zwrócić Ci wszystkie poniesione koszty.