Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,po otrzymaniu pilota przyszedł uszkodzony, napisałam do sprzedającego, to mi odpisał ze ma to sobie sama załatwić z inpostem
@gaza75 Sprzedawca wprowadza Cię w błąd. Jemu składasz reklamację z powodu uszkodzeń, on jest odpowiedzialny za uszkodzenia, także te, powstałe w transporcie. Nie daj się wykorzystać, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim zgłoś reklamację i po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który zdyscyplinuje sprzedawcę i zobowiąże go do załatwienia sprawy zgodnie z zasadami.
@gaza75 uszkodzony w transporcie ? spisujesz protokół szkody i wysyłasz na reklamację do sprzedawcy, masz 7 dni na spisanie o ile nie było widać uszkodzeń opakowania 🙂
@gaza75 Otwórz spór. Zgodnie ze stanowiskiem UOKiK i stanowiskiem Allegro, nie masz żadnego obowiązku sporządzać jakichkolwiek protokołów. Sprzedawca nie może od Ciebie tego wymagać.
@gaza75, widzę, że tego samego dnia otworzyłaś i zakończyłaś Dyskusję. Czy chciałabyś, aby ponownie ją otworzyć?