anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymałam uszkodzony w transporcie produkt, co powinnam zrobić?

gaza75
#1 Nowicjusz#

Witam,po otrzymaniu pilota przyszedł uszkodzony, napisałam do sprzedającego, to mi odpisał ze ma to sobie sama załatwić z inpostem 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@gaza75 Sprzedawca wprowadza Cię w błąd. Jemu składasz reklamację z powodu uszkodzeń, on jest odpowiedzialny za uszkodzenia, także te, powstałe w transporcie. Nie daj się wykorzystać, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim zgłoś reklamację i po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który zdyscyplinuje sprzedawcę i zobowiąże go do załatwienia sprawy zgodnie z zasadami.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@gaza75 uszkodzony w transporcie ? spisujesz protokół szkody i wysyłasz na reklamację do sprzedawcy, masz 7 dni na spisanie o ile nie było widać uszkodzeń opakowania 🙂 

https://inpost.pl/protokol

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@gaza75 Otwórz spór. Zgodnie ze stanowiskiem UOKiK i stanowiskiem Allegro, nie masz żadnego obowiązku sporządzać jakichkolwiek protokołów. Sprzedawca nie może od Ciebie tego wymagać.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@gaza75, widzę, że tego samego dnia otworzyłaś i zakończyłaś Dyskusję. Czy chciałabyś, aby ponownie ją otworzyć?

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów