Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nagrzewnica (1,7kg)zapakowana była w pudełko kartonowe, a to owinięte było w folię bąbelkową. Taką wyciągnąłem z paczkomatu InPost. Po rozpakowaniu zauważyłem uszkodzoną rączkę. Po oględzinach zauważyłem zgniecione pudełko w jednym narożu, uszkodzoną folię w tym miejscu, w środku uszkodzoną gwarancję i instrukcję obsługi. Całość wygląda na mocne uderzenie czymś ciężkim i ostrym. Urządzenia nie podłączyłem do prądu. Innych uszkodzeń nie ma. Proszę o pomoc. Jaki powinienem wykonać pierwszy krok?
Po prostu złóż reklamację z ramienia rękojmi. U sprzedawcy. Jeśli sprzedający jest firmą, odpowiada za towar do chwili jego odebrania - czyli uszkodzenia transportowe są jego problemem. Pisz do niego i tyle.
Sprzedawca napisał mi " Uszkodzenie musiało nastąpić na skutek transportu, zatem proszę o reklamowanie usługi transportowej u przewoźnika." I co teraz?
@jacekpiw No widzisz, tak jak piszę niżej, sprzedawca utrudnia reklamację. Zgodnie z prawem kupujący reklamację składa u sprzedawcy, a nie u przewoźnika.
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/
Masz niżej podany link do Dyskusji, otwórz ją, tam złóż reklamację i poproś o pomoc Allegro.
@jacekpiw Gdyby sprzedawca stwarzał Ci problem przy reklamacji, złóż ją przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zostaniesz zapewne potraktowany lepiej i pomoże Ci tam pracownik Allegro.