anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność rozpoczęta -> Pieniądze pobrane -> Od kilku dni pieniądze nie dotarły do sprzedającego

Tigryz
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

Mam problem z płatnością. Płaciłem BLIKiem. Pieniądze zeszły z konta bankowego odrazu po zakupie. Tymczasem od kilku dni płatność ma status: rozpoczęta. Nie mogę jej anulować, ani ponowić. Miał ktoś podobny problem?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli jest rozpoczęta, to musisz mieć tam opcję anulowania. Anuluj i pieniądze wrócą po 3 dniach. Potem Ponów płatność i zapłać inną metodą. Jeśli nie możesz anulować, wyczyść lub zmień przeglądarkę.

oznacz moderatorów