anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność z konta i brak potwierdzenia zamówienie u sprzedającego

arabela5
#7 Wielbiciel

Witam, wczoraj dokonałam zakupu produktu, zeszła płatność, natomiast sprzedający w ogóle nie widzi takiej transakcji u siebie. Gdzie zgłosić nieprawidłowość w przetwarzaniu zamówienia?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@arabela5  jak blikiem, to w banku się pytaj, bo wczoraj mieli awarię

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@arabela5 zamówienie jest przetworzone prawidłowo, to płatność przez Blik jest anulowana (prawdopodobnie z powodu wczorajszej awarii). Jeśli nadal chcesz otrzymać ten produkt, polecam ponowić płatność, a środki już pobrane z anulowanej płatności powinny wrócić na Twoje konto automatycznie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów