anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka uszkodzona w transporcie, kiedy sprzedający zwraca pieniądze.

Sznib
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry.

Sytuacja jest taka; kupiłem przedmiot, który został uszkodzony w transporcie przez Inpost. Odesłałem sprzedającemu, ale on mi pisze że zgłasza reklamację do Inpostu i dopiero po jej rozpatrzeniu odda mi pieniądze. Uważam ze to nie moja wina że paczka została uszkodzona i powinienem otrzymać zwrot pieniędzy niezwłocznie (zwłaszcza ze minęło już 2 tygodnie od zakupu), a reklamacja uszkodzenia to sprawa pomiędzy sprzedającym a Inpostem. Proszę o radę.

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

az1rael
#21 Demiurg#

@Sznib inpost to napisze coś takiego nie było kartonu wypełnienia i styropianowych wkładek a najlepiej jeszcze okręcone folią bombelkową i stretchem to dla nas to badziewne spakowanie nie uznajemy 😛

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Sznib na paczkomacie jest nr tel dzwonisz zgłaszasz problem z paczką a protokół szkody i reklamację spisujesz przez ich stronę internetową

oznacz moderatorów