Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Sytuacja jest taka; kupiłem przedmiot, który został uszkodzony w transporcie przez Inpost. Odesłałem sprzedającemu, ale on mi pisze że zgłasza reklamację do Inpostu i dopiero po jej rozpatrzeniu odda mi pieniądze. Uważam ze to nie moja wina że paczka została uszkodzona i powinienem otrzymać zwrot pieniędzy niezwłocznie (zwłaszcza ze minęło już 2 tygodnie od zakupu), a reklamacja uszkodzenia to sprawa pomiędzy sprzedającym a Inpostem. Proszę o radę.
@Sznib inpost to napisze coś takiego nie było kartonu wypełnienia i styropianowych wkładek a najlepiej jeszcze okręcone folią bombelkową i stretchem to dla nas to badziewne spakowanie nie uznajemy 😛
@Sznib na paczkomacie jest nr tel dzwonisz zgłaszasz problem z paczką a protokół szkody i reklamację spisujesz przez ich stronę internetową