Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Chcę zapłacić za towar i wybrać konkretny paczkomat, ale nie pokazuje się on w formularzu zapłaty (również na mapce paczkomatów, również po wpisaniu ręcznym adresu paczkomatu).
SPRAWDZAŁEM KILKA RAZY i WSZYSTKIE OPCJE DOSTĘPNE I NIC.
A jeszcze dwa dni temu zamawiałem na ten paczkomat, w ciągu tego miesiąca zamawiałem kilka razy na ten paczkomat.
SPRAWDZIŁEM NA STRONIE InPostu I TEN PACZKOMAT JEST CZYNNY WEDŁUG STRONY InPost.
BARDZO PROSZĘ O POMOC.
Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Podaję dane tego paczkomatu:
Sposób dostawy
Odbiór w punkcie
Dostarczy InPost
Punkt odbioru
Paczkomat OPO14A
Katowicka 89
45-061 Opole
Po lewej stronie Colegium Civitas.
Jest napisane przecież, że niedostępny 😄
Chyba, że jeszcze 2h temu był 🙂
Tak, rano było na Inpost że dostępny, a teraz obecnie że niedostępny.
Chyba to z powodu że paczkomat jest na terenie kampusu uniwersytetu, a są obecnie Juwenalia i wejście na teren tylko z wejściówką.
Czasem wyłączają zadzwoń na infolinię.