Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Zakupiłem kilka przedmiotów za które zapłaciłem przy pomocy płatności BLIK a status płatności wyświetla się jako płatność nieudana. Pieniądze zostały pobrane i to dwukrotnie. Sprzedawca zapewnia, że otrzymał jedną wpłatę i pieniądze z pierwszej nieudanej płatności wrócą automatycznie na konto. Minął jednak miesiąc i nie ma zwrotu. Temat jest dość popularny, ale ja NIE ODZYSKAŁEM kasy. Jak uzyskać zwrot?🤔 😩
@Muutek Cześć, nie martw się, z pewnością sprawa się wyjaśni. 🙂 Prześlij nam proszę potwierdzenie nieudanego przelewu przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Skontaktujemy się z operatorem płatności i dopytamy, co się wydarzyło. 🙂
@Agent555 Nie widzę, żeby któryś ze sprzedających zwracał środki przez Allegro Finanse w związku z Twoim zamówieniem.
Nie wiem, o jaki zwrot chodzi. Jeśli prowadziłeś w tej sprawie inną korespondencję, to najlepiej dopytaj o zwrot właśnie tam.
Chodzi o nadpłaty w allegro pay
to chyba nie dotyczy mojej sprawy
sprawa wyjaśniona, dziękuję
@Agent555 W sprawie Allegro Pay napisz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt.