anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Po nieudanej płatności, nie mam możliwości skorzystać z bonu, kiedy otrzymam zwrot wartości bonu?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:41430497
#7 Wielbiciel#

Witam. Płaciłam za zakupy bonem ale transakcja została anulowana przez problem z bankiem. Kiedy otrzymam zwrot wartości bonu. Transakcja przeprowadzona 1 grudnia.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:41430497 kupon jest gotowy do ponownego wykorzystania. Zobaczysz go na formularzu płatności i dostawy, po wybraniu płatności z góry, w części "Twoje zniżki". 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:41430497
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za pomoc i pozdrawiam 🙂

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:41430497 nie ma sprawy! Również pozdrawiam i polecam się na przyszłość 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów