Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem pompę do wody która uszkodziła się po 2 miesięcznej eksploatacji/ nie załącza się po podłączeniu zasilania. zakupiona pompa to pompa rosyjska z dokumentami po rosyjsku , sprzedający nie wysłał paragonu ani w jego opisach aukcji brak wzmianki w jaki sposób można reklamować uszkodzony towar .wysłałem zapytanie jak mam odesłać towar w celu weryfikacji , naprawy lub wymiany niestety sprzedający nie odpisał.. kontakt telefoniczny telefon zajęty rozmową.
Ponawiam temat , wczoraj pisałem ten temat : podpowiedz:
Złóż sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Do reklamacji nie jest potrzebny paragon, wystarczy jakikolwiek dowód zakupu, na przykład potwierdzenie wpłaty. Sprzedawca będzie miał 24 godziny na odpowiedź, po tym czasie możesz tam poprosić o wsparcie pracownika Allegro. Domagaj się naprawy albo wymiany. Poczytaj o rękojmi tu; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
niestety nie mogę rozwinąć tematu bo jest widoczna dyskusja którą prowadziłem ze sprzedającym w kwestii wysyłki towaru po zakupie.
Dyskusja z sprawie wysyłki 🙂 Brawo ty
@stanislaws_ Dyskusja zamknięta, dlatego sprzedawca nie reaguje na zgłoszenie reklamacyjne. Wyślij sprzedawcy mailem pismo reklamacyjne na podstawie rękojmi, opisz wady, zażądaj naprawy lub wymiany, zapytaj o adres do odesłania. Ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji, jeśli tego nie zrobi, reklamacja będzie z mocy przepisów uznana za zasadną. Pozostanie tylko kwestia wyegzekwowania żądań reklamacyjnych. Na początek poproś Allegro o ponowne otwarcie zakończonej Dyskusji i tam kontynuuj temat, jeśli to nie pomoże - najbliższy rzecznik konsumentów, pomagają bezpłatnie. Kontakt do Allegro w tej sprawie; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Witam . wczoraj otrzymałem informacje za pośrednictwem otwartej dyskusji na allegro od firmy i dodatkowo udało mi się dodzwonić do firmy i odpisali mi że nie muszę wysyłać uszkodzonej pompy tylko mam podąć adres do wysyłki i oni wyślą nową-
w takim wypadku jeszcze dziś poczekam i zobaczymy rozwój sprawy.
pozdr.
niestety temat nie rozwiązany zero odzewu od firmy.
@stanislaws_ W Dyskusji za każdym razem gdy sprzedawca nie reaguje lub nie chce załatwić sprawy zgodnie z zasadami, wzywaj na pomoc pracownika Allegro. Nie kontaktuj się telefonicznie - tylko przez Dyskusję.
Niestety dalej cisza
Skoro pracownik Allegro w Dyskusji nie potrafi udzielić Ci pomocy, mając wpływ na sprzedawcę, napisz w tej sprawie tutaj; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Być może inna osoba z Allegro będzie potrafiła zadziałać skutecznie.
@stanislaws_ Skorzystaj proszę ponownie z opcji "Poproś pracownika o pomoc" w trwającej dyskusji.
Ale o co chodzi?
Podałeś ten adres? Czego oczekujesz w kilka godzin - że pompę do Ciebie teleportują?
Temat zamykam sprzedający przysłał pompę, dzięki za pomoc.