Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam przez pomyłkę paczkę która chciałam zwrócić nie została nadana i jest u mnie w domu ciągle a za to poszła inna paczka nie moja
. Proszę o nadanie nowego kodu do paczkomatu w celu nadania zwrotu.
@Client:100532260 upewnij mnie tylko o jakim zamówieniu piszesz?
@Client:100532260 A kto zapłaci za nadanie drugiej przesyłki?
@fox_paws rozumiem, że pytanie wynika z troski? - zamówienie nie jest w Smart!, więc koszt poniesie kupujący.
@gdvorek a jak jest w smarcie zapłacą sprzedawcy czyli my wszyscy , lola palnęła głupa bo nie panuje już nad zakupami i zwrotami , a kto do tego doprowadził ?.
P.S. Przeczytaj to i usuń .
@gdvorek A jak jest w Smart to co? Ile bezpłatnych zwrotów można nadać w Smart?