Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, miałam w koszyku kilka przedmiotów, których jeszcze nie chciałam zakupic. Wczoraj wrzuciłam do koszyka zakupy od nowego sprzedawcy, które chciałam zakupić. Pierwszy raz korzystalam z telefonu i nie zauważyłam, że zaznaczyły się wszytkie rzeczy z koszyka, przeszłam do opłaty blokiem i kiedy zobaczyłam wysoka cene cofnełam się ze strony logowania. Jednak wygląda na to, że wszyscy sprzedawcy oczekuja na wysłanie zapłat za zamowienia, bo nie zostalo ono cofniete. Czy mogę jakos cofnac cale zamieszanie? Nie chcialam kupowac już teraz wszystkich rzeczy. Proszę o pomoc.
jeśli klikniesz kupuję z obowiązkiem zapłaty to musisz każdemu odkliknąć anulację i podać powód, a sprzedających przeprosić 🙂
gdy sprzedawca wystąpi o zwrot prowizji i Allegro o to zapyta to nie zapomnij też tego potwierdzić