anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Potrzebuję pomocy na temat zwrotu towaru

Beauty_Hygiene
#7 Wielbiciel#

Paczka została wysłana za pośrednictwem Orlen Paczka, ale w paczkomacie nie było miejsca, więc paczkę przekierowano do innego paczkomatu. Klient nie zdążył jej odebrać i po 20 godzinach została zwrócona do nadawcy. Jak wysłać ponownie zamówienie klienta?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Musisz wygenerować płatną nową etykietę albo niech klient anuluje zamówienie i dokona nowego zakupu - wtedy będziesz mógł do nowego zamówienia wygenerować etykietę.

oznacz moderatorów

Beauty_Hygiene
#7 Wielbiciel#

Klient nie ma opcji na swoim koncie kupującego, aby anulować zamówienie. Muszę wygenerować płatną etykietę, ale jak zgłosić reklamację na zwrot kosztów do Orlen, ponieważ to ich błąd?

oznacz moderatorów

drobok
#10 Popularyzator#

sprawdź historię bo ktoś tu ściemnia, na odbiór sa 3dni

oznacz moderatorów

Beauty_Hygiene
#7 Wielbiciel#

Dziwne, ale paczka pojechała do nadawcy po 20 godzinach. 3 dni nie było

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@Beauty_Hygiene  daj numer przesyłki, bo coś tu nie gra, chociaż były przypadki z łonego, ze przesyłka z magazynu wracała do nadawcy, albo do paczek niedostarczanych😉

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie odebrał, najlepiej ka zrobi zwrot i kupi ponownie.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@LEW433 nie "ka", tylko" jak", chyba za szybko chcesz pisać😁

oznacz moderatorów