Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 21 listopada wylicytowałam buty, towar został opłacony i przesyłka dotarła. Niestety buty musiałam zareklamować, ponieważ po 2 tygodniach użytkowania uległy uszkodzeniu. Towar odesłałam do sprzedającego. W dniu wczorajszym 29.12.2021r., dostałam wiadomość od sprzedającego, żeby potwierdzić zwrot prowizji. Niestety nie mogę tego zrobić ponieważ, czas na zwrot minął po 14 dniach, od daty zakupu a w zakładce zamówienia jak wpisuję dane sprzedającego raz nr oferty wyskakuje komunikat, że nie mam zamówień spełniających te kryteria. Co w takiej sytuacji mam zrobić?
@Marcinek1176 Nic nie musisz robić. Sprzedawca nie ma prawa żądać od Ciebie żadnego potwierdzenia zwrotu prowizji. Po skutecznej reklamacji on ma obowiązek zwrócić Ci wszystkie koszty. Gdyby nie zwrócił, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro.
Reklamację mogłaś złożyć w dowolny sposób, nie musiałaś przy tym wypełniać formularza zwrotu na Allegro. Na reklamację masz 2 lata , a nie 14 dni.
Już otworzyła dyskujsę na allegro, ponieważ sprzedawca nie reagował na moje wiadomości. W końcu odpisał i podał adres do odesłania uszkodzonego towaru i żadnego formularza tez nie wysłałam. Tylko poprosiłam sprzedawcę o pozytywne rozpatrzenie reklamacji i przesłałam konto na które miał przesłać zwrot pieniążków. Po czym wczoraj dostałam wiadomość, że mama wypełnić zwrot na allegro i potwierdzić zwrot prowizji