Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To kolejny przypadek kiedy kupuję coś i opłacam za pomocą Google Pay z aplikacji Allegro na androida.
Transakcja jest inicjowana, dostaję 3dsecure, akceptuję w aplikacji mobilnej mBank.. a płatności nie ma !
W historii autoryzacji w mBank jest 1 błędna i druga prawidłowa akceptacja transakcji z tej samej minuty.
Nauczony tym, że to się nie wykonuje po 5 minutach klikam "anuluj płatność" aby raz jeszcze opłacić. Czynię to z poziomu aplikacji, ponów płatność, google pay, 3dsecure, mBank.. i tam akceptuję transakcję.. ale płatności nie ma, znowu.
Co najgorsze tym razem PayU zabrało mi środki 3100zł, w allegro płatności nie ma. Jak i gdzie mogę to zareklamować ? Mam ID transakcji z GooglePay i ślad w historii mBank. W aplikacji allegro płatność anulowana, nie ma śladu po pieniądzach.
@kaf3l W takiej sytuacji pieniądze wrócą do Ciebie automatycznie po 2-3 dniach roboczych. Nie musisz tego nigdzie zgłaszać. Jeśli masz problem, zmień metodę płatności.
Rozwiązałeś to jakoś ,bo ja od jakiegoś czasu mam ten sam problem. Identycznie jak piszesz. Ale tylko przy płaceniu na allegro.
Dodam ,że po dokonaniu nieudanej platności wracając do aplikacji mobilnej allegro za każdym razem mam jasny motyw choć używam ciemnego i taki tez jest zaznaczony w ustawieniach.
Ten sam problem z motywem. Nie rozwiązałem tego i doświadczyłem kilka razy. Najgorzej. Wracam z zakupami na desktop.
Allegro zwraca kasę ale to trwa i trwa... A płatności mobile się wysypują
Zdaje się, że mam podobnie, ale mi np nie zabrało środków. Po 5 min mogłem ponowić płatność, oczywiście inną metodą.
Tez mam problem z placeniem na allegro google pay. mBank nie widzi operacji, czyli to nie po stronie banku. Place google pay telefonem w terminala czylu to równie nie tu. WychodI na to, ze to allegro ma problem z google pay.
@mj_falc0n skonsultowałam tą sprawę i otrzymałam informacje, że transakcje zostały anulowane z uwagi na odmowną autoryzację płatności w banku jeżeli chodzi o dodatkową usługę 3D Secure. W tej sytuacji oznacza to, że do zatwierdzenie płatności został użyty błędny kod lub nie został wprowadzony w ogóle. Środki z rachunku karty nie zostały i nie zostaną już pobrane. Aby uzyskać dodatkowe informację proszę skontaktuj się z mBankiem.
Zanim allegro przekierowalo mnie do płatności, trwalo to 3 sekundy, sesja juz wygasła. Stąd problem. I bylo tak 2 razy bo tyle razy próbowałem. Wiec jest jakis problem na styku platnosci allegro i bank.
Mam podobny problem jak płacę przez aplikację w telefonie. Muszę robić zakupy na komputerze i zatwierdzać tylko płatność na telefonie. Jest to uciążliwe szczególnie wtedy gdy nie mam dostępu do komputera...
Ja mam tak tylko na allegro. Tu jest jakiś kłopot.
@gregireland13, czy mogę Cię prosić o rozpisanie, na czym dokładnie polega Twój problem? Czy w trakcie opisanych czynności pojawia Ci się komunikat o jakimś błędzie? Z jakiego systemu operacyjnego korzystasz? Czy próbowałeś zmienić przeglądarkę?
Cześć Maja. Korzystam z systemu Android i robię zakupy przez aplikację Allegro. Przy płatności przekierowuje mnie do PayU i prosi o zalogowanie do mBanku. Po czym "wysyłam płatność" ale muszę ją zatwierdzić w aplikacji mBanku, więc ją otwieram, a okno PayU zostawiam "w tle". Po zatwierdzeniu płatności w aplikacji mBanku powracam do okna PayU, które staje się już nieaktywne. Otwieram na nowo aplikację Allegro. Albo pokazuje, że płatność w toku, albo "ponów płatność". Otwieram aplikację mBanku i w "autoryzacjach" pokazuje błąd transakcji. Z przeglądarki nie korzystam w tej sytuacji na telefonie, więc przypuszczam, że problem istnieje gdzieś podczas przełączania się między aplikacjami Allegro i mBank. Problemu nie ma jak robię zakupy przez komputer i jedynie zatwierdzam płatność w aplikacji mobilnej mBanku na telefonie.
Dziękuję za zainteresowanie tą sprawą,
Grzegorz.
U mnie było podobnie z tym, że w banku nie było śladu próby płatności. Wywalało się coś już po drodze pod czas przełączania. Komunikat związany z czasem całej tej operacji coś takiego, że za długi, a całość trwała 2 sekundy może 3.
Identyczny scenariusz mnie dotykał + blokada środków.
@gregireland13 Nie możesz po prostu płacić blikiem?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Taaa. Ale chciałeś coś mądrego napisać czy tylko pokazać, że coś tam klepiesz po klawiaturze?
@gregireland13, cześć Grzegorzu, przepraszam Cię za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Skonsultowałam Twoją sprawę i dostałam informację, że w przypadku takiej formy płatności, wszystko zależy od Twojego urządzenia - a właściwie od jego zasobów. Dowiedziałam się, że niestety nie możemy tu za wiele zdziałać.
Mogę Cię jedynie zachęcić do płatności inną metodą, np. korzystając z innego urządzenia lub BLIK-a.
Witaj Maju.
Dziękuję bardzo za odnalezienie przyczyny problemu. Podejrzewałem, że może być to kwestia samego telefonu.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam,
Grzegorz.
Nie wiem czy to kwestia samego telefonu, rowniez mam nieoplacone zakupy przez mbank i to nie z jednego telefonu. Jak place z innego banku niz mbank wszystko dziala poprawnie.. Chyba będę musial znow sie rozstać z tym bankiem