anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością Google Pay mBank

kaf3l
#8 Zapaleniec#

To kolejny przypadek kiedy kupuję coś i opłacam za pomocą Google Pay z aplikacji Allegro na androida.

Transakcja jest inicjowana, dostaję 3dsecure, akceptuję w aplikacji mobilnej mBank.. a płatności nie ma ! 

W historii autoryzacji w mBank jest 1 błędna i druga prawidłowa akceptacja transakcji z tej samej minuty. 

Nauczony tym, że to się nie wykonuje po 5 minutach klikam "anuluj płatność" aby raz jeszcze opłacić. Czynię to z poziomu aplikacji, ponów płatność, google pay, 3dsecure, mBank.. i tam akceptuję transakcję.. ale płatności nie ma, znowu.

Co najgorsze tym razem PayU zabrało mi środki 3100zł, w allegro płatności nie ma. Jak i gdzie mogę to zareklamować ? Mam ID transakcji z GooglePay i ślad w historii mBank. W aplikacji allegro płatność anulowana, nie ma śladu po pieniądzach.

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

xyz96
#21 Demiurg#

@kaf3l W takiej sytuacji pieniądze wrócą do Ciebie automatycznie po 2-3 dniach roboczych. Nie musisz tego nigdzie zgłaszać. Jeśli masz problem, zmień metodę płatności.

oznacz moderatorów

skrzatol
#7 Wielbiciel#

Rozwiązałeś to jakoś ,bo ja od jakiegoś czasu mam ten sam problem. Identycznie jak piszesz. Ale tylko przy płaceniu na allegro. 

oznacz moderatorów

skrzatol
#7 Wielbiciel#

Dodam ,że po dokonaniu nieudanej platności wracając do aplikacji mobilnej allegro za każdym razem mam jasny motyw choć używam ciemnego i taki tez jest zaznaczony w ustawieniach.

oznacz moderatorów

kaf3l
#8 Zapaleniec#

Ten sam problem z motywem. Nie rozwiązałem tego i doświadczyłem kilka razy. Najgorzej. Wracam z zakupami na desktop. 

Allegro zwraca kasę ale to trwa i trwa... A płatności mobile się wysypują

oznacz moderatorów

awp14
#7 Wielbiciel#

Zdaje się, że mam podobnie, ale mi np nie zabrało środków. Po 5 min mogłem ponowić płatność, oczywiście inną metodą.

oznacz moderatorów

mj_falc0n
#8 Zapaleniec#

Tez mam problem z placeniem na allegro google pay. mBank nie widzi operacji, czyli to nie po stronie banku. Place google pay telefonem w terminala czylu to równie nie tu. WychodI na to, ze to allegro ma problem z google pay. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mj_falc0n skonsultowałam tą sprawę i otrzymałam informacje, że transakcje zostały anulowane z uwagi na odmowną autoryzację płatności w banku jeżeli chodzi o dodatkową usługę 3D Secure. W tej sytuacji oznacza to, że do zatwierdzenie płatności został użyty błędny kod lub nie został wprowadzony w ogóle. Środki z rachunku karty nie zostały i nie zostaną już pobrane. Aby uzyskać dodatkowe informację proszę skontaktuj się z mBankiem.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mj_falc0n
#8 Zapaleniec#

Zanim allegro przekierowalo mnie do płatności, trwalo to 3 sekundy, sesja juz wygasła. Stąd problem. I bylo tak 2 razy bo tyle razy próbowałem. Wiec jest jakis problem na styku platnosci allegro i bank.

oznacz moderatorów

gregireland13
#7 Wielbiciel#

Mam podobny problem jak płacę przez aplikację w telefonie. Muszę robić zakupy na komputerze i zatwierdzać tylko płatność na telefonie. Jest to uciążliwe szczególnie wtedy gdy nie mam dostępu do komputera... 

oznacz moderatorów

mj_falc0n
#8 Zapaleniec#

Ja mam tak tylko na allegro. Tu jest jakiś kłopot.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@gregireland13, czy mogę Cię prosić o rozpisanie, na czym dokładnie polega Twój problem? Czy w trakcie opisanych czynności pojawia Ci się komunikat o jakimś błędzie? Z jakiego systemu operacyjnego korzystasz? Czy próbowałeś zmienić przeglądarkę? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

gregireland13
#7 Wielbiciel#

Cześć Maja. Korzystam z systemu Android i robię zakupy przez aplikację Allegro. Przy płatności przekierowuje mnie do PayU i prosi o zalogowanie do mBanku. Po czym "wysyłam płatność" ale muszę ją zatwierdzić w aplikacji mBanku, więc ją otwieram, a okno PayU zostawiam "w tle". Po zatwierdzeniu płatności w aplikacji mBanku powracam do okna PayU, które staje się już nieaktywne. Otwieram na nowo aplikację Allegro. Albo pokazuje, że płatność w toku, albo "ponów płatność". Otwieram aplikację mBanku i w "autoryzacjach" pokazuje błąd transakcji. Z przeglądarki nie korzystam w tej sytuacji na telefonie, więc przypuszczam, że problem istnieje gdzieś podczas przełączania się między aplikacjami Allegro i mBank. Problemu nie ma jak robię zakupy przez komputer i jedynie zatwierdzam płatność w aplikacji mobilnej mBanku na telefonie.

Dziękuję za zainteresowanie tą sprawą,

Grzegorz.      

oznacz moderatorów

mj_falc0n
#8 Zapaleniec#

U mnie było podobnie z tym, że w banku nie było śladu próby płatności. Wywalało się coś już po drodze pod czas przełączania. Komunikat związany z czasem całej tej operacji coś takiego, że za długi, a całość trwała 2 sekundy może 3.

oznacz moderatorów

kaf3l
#8 Zapaleniec#

Identyczny scenariusz mnie dotykał + blokada środków.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@gregireland13 Nie możesz po prostu płacić blikiem?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

mj_falc0n
#8 Zapaleniec#

Taaa. Ale chciałeś coś mądrego napisać czy tylko pokazać, że coś tam klepiesz po klawiaturze?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@gregireland13, cześć Grzegorzu, przepraszam Cię za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Skonsultowałam Twoją sprawę i dostałam informację, że w przypadku takiej formy płatności, wszystko zależy od Twojego urządzenia - a właściwie od jego zasobów. Dowiedziałam się, że niestety nie możemy tu za wiele zdziałać.

Mogę Cię jedynie zachęcić do płatności inną metodą, np. korzystając z innego urządzenia lub BLIK-a. 

 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

gregireland13
#7 Wielbiciel#

Witaj Maju.

Dziękuję bardzo za odnalezienie przyczyny problemu. Podejrzewałem, że może być to kwestia samego telefonu.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam,

Grzegorz.

oznacz moderatorów

mietek91
#2 Obserwator#

Nie wiem czy to kwestia samego telefonu, rowniez mam nieoplacone zakupy przez mbank i to nie z jednego telefonu. Jak place z innego banku niz mbank wszystko dziala poprawnie.. Chyba będę musial znow sie rozstać z tym bankiem

oznacz moderatorów