Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam przelewu payu ale sprzedawca nie otrzymał wpłaty gdzie to mogę zgłosić
@Client:101314811 czy chodzi o zamówienie nr 015d4280-279a-11ee-83ff-f1dd4e247129? Jeśli tak, to płatność ma status "rozpoczęta" był to przelew tradycyjny, a taki może księgować się nawet do 5 dni roboczych, dlatego muszę poprosić Cię o cierpliwość.
Tylko że przelewu dokonałam 28 czerwca
To jak już nie doszedł to nie dojdzie, a kontaktowałeś się tam skąd wykonywałaś przelew?
A sprzedawca nie otrzymał nadal przelewu
@Client:101314811 podaj proszę numer tego zamówienia.
Idtxx3236810468allegroxxpayu-nerf kusza
@Client:101314811 ok, czyli chyba chodzi o zamówienie nr 26e99190-0de4-11ee-baab-95894bd7ed75 🙂
Płatność w tym zamówieniu została anulowana. Był to przelew tradycyjny, więc jest kilka możliwości: jeśli płaciłaś z konta bankowego, środki powinny wrócić na to samo konto;
jeśli płaciłaś w placówce to mogły trafić na konto techniczne placówki i trzeba to wyjaśnić z nimi (bankiem czy pocztą);
jeśli operator płatności miał problem ze zlokalizowaniem odbiorcy zwrotu to powinni wysłać Ci e-mail, sprawdź czy go nie ma.
Jeśli żadna z tych opcji nie pomaga, to prześlij proszę potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl.
Dobrze wyśle potwierdzenie przewozu na podany przez Panią email.
Przepraszam miałam na myśli przelewu.
Nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy na moje konto ? Proponowana opcja pomocy przez Państwa nie była pomocna do tej pory nie otrzymałam moich pieniędzy.
@Client:101314811 a coś więcej ile czekasz i z jakiego powodu ?
Pamiętaj że przy odstąpieniu sprzedawca ma ustawowo do 14 dni na zwrot kasy od odstąpienia 🙂
@Client:101314811 25 lipca o 20:39 wysłaliśmy do Ciebie wiadomość e-mail w tej sprawie, jej treść: "W przypadku nieudanej płatności jest ona zwracana automatycznie na rachunek nadawcy przelewu. Zachęcam do weryfikacji swojego konta :)".
Wpłata powinna wrócić na to samo konto, z którego opłaciłaś zakup, sprawdź to proszę.
Jeśli przelew został zlecony na poczcie lub w banku, to środki zostały zwrócone na rachunek techniczny tej instytucji, więc powinnaś zgłosić się do tego samego punktu, w którym zleciłaś przelew z jego potwierdzeniem i w ten sposób odzyskać wpłatę.
Problem tkwi w szczegółach.
Błędne przekierowania są na porządku dziennym, problem jest z systemem PayPal i przekierowaniem.
Błędne płatności bez adresu powinny być rozstrzygane przez UODO Urząd Ochrony Danych Osobowych https://uodo.gov.pl/
Jeżeli kwota przekroczyła 150zł możesz sprawę zgłosić.
Często zdarza się, że płatności gubią się ze względu niezapłaconych rachunków, mandatu, parkowaniem w płatnym miejscu. Ale na to trzeba zasłużyć.
Korzystaj z BLIKA, potwierdzenie transakcji z np. **piiip** wymagają potwierdzenia, jeżeli sprzedający się nie zgodzi lub cena jest to negocjacji otrzymasz zwrot z automatu na konto w ciągu 24 godzin.
Przelewy 24 wydają się równie bezpieczne, lub formularz z poczty polskiej PayU w tradycyjny sposób dla chętnych załatwić sprawę w mieście podczas zakupów.
Pozdrawiam, martinmet