Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sprawa wygląda następująco: zareklamowałam towar, po miesiącu od momentu odebrania towaru przez sprzedającego i braku kontaktu z jego strony zapytałam się o jakieś info w tej sprawie otrzymując odpowiedź że czekają na informacje z serwisu, to było prawie 2 tygodnie temu, chciałabym się dowiedzieć jakie mam dalsze prawne możliwości by rozwiązać tą sytuacje? nadmienię że to jest już druga reklamacja z mojej strony za pierwszym razem reklamowałam inną część tego produktu gdyż została mi przysłana w stanie niedziałającym.
Pozdrawiam
@kasia_vito a z jakiego rodzaju reklamacji skorzystałaś (rękojmia / gwarancja)?
Pisałam do sprzedającego że chciałam złożyć reklamację nie określiłam żadnej formy a sprzedający o nią nie pytał.
@Client:44052296 niestety nie widzę możliwości edytowania poprzedniej wiadomości więc daje nową odpowiedź, w poprzedniej nie dodałam małpki