Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Na jednej z aukcji zakupiłam wagę. Po dwukrotnym użyciu waga przestała działać, więc odesłałam do Sprzedawcy, celem reklamacji. Sprzedawca twierdzi, że nie może uznać reklamacji, ponieważ to nie jest waga, którą zakupiłam u niego- co nie jest prawdą, bo to jedyna waga, którą posiadam. Mówi, że jedyne co może zrobić, to dokonać ekspertyzy na mój koszt. Co mogę zrobić w takim wypadku?
Niczego nie musisz robić, reklamujesz z tytułu rękojmi za towar odpowiada sprzedający a nie producent, otwórz dyskusję i tam napisz o wszystkim, sprzedający zmieni zdanie: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
jeżeli nie dojdziecie do porozumienia to po 14 dniach oznaczasz jako nierozwiązaną i składasz wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@nikita86_2004
Jeżeli sprzedawca byłby w stanie udowodnić, że odesłany do reklamacji produkt to nie ten sam egzemplarz, który został przez niego sprzedany, to pozostałoby Ci przypomnieć sobie co się stało z tą wagą, którą kupiłaś u niego.
Najpierw jednak sprzedawca musi należycie uzasadnić swoje stanowisko - jeżeli są do tego potrzebne ekspertyzy - to powinien je wykonać na swój koszt.
Przy bezzasadnym odrzuceniu reklamacji nie wygra ani w sporze przed Allegro, ani w ew. sądzie.