anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zakupem

StrefaMalucha20
#7 Wielbiciel#

Allegro UPS mamy problem, taki komunikat utrzymuje mi się od wczoraj chcąc zapłacić za produkty w koszyku i nie ma tutaj znaczenia czy mam Android 7 czy 8 bo mam Android 12. Już raz miesiąc temu miałam taki problem ale po kilku godzinach znikł w dniu dzisiejszym utrzymuje się od wczoraj.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@StrefaMalucha20 czy możesz pokazać na zrzucie swojego ekranu, w którym dokładnie miejscu pojawia się ten komunikat? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

StrefaMalucha20
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@StrefaMalucha20 masz takie duże okienko co by opisać problem 🙂

fff.jpg

________
Κώστας
oznacz moderatorów

StrefaMalucha20
#7 Wielbiciel#

Hej jestem tu po raz pierwszy niechcący nacisnęłam opublikowanie zanim napisałam post. W kolejnej dyskusji utworzyłam pełen komplet informacji.

oznacz moderatorów

StrefaMalucha20
#7 Wielbiciel#

Zależało mi na czasie dokonałam zakupu przez laptopa takie sytuacje dzieją się gdy chce dokonać zakupów przez telefon. Dzieje się to w chwili gdy masz w koszyku artykuły i chcesz za nie zapłacić

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@StrefaMalucha20 w takim razie polecam pobranie najnowszych aktualizacji lub odinstalowanie i zainstalowanie aplikacji ponownie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów