Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem ze sprzedającym karolka u której zakupiłam płyn do mycia butelek frosh. W ogłoszeniu nie było podane gramatury produktu dlatego też zamawiajac myslalam ze bedzie to normalna ilość
Niestety byly to mikro buteleczki.. zawiodłam się totalnie. Opinie wystawilam po miesiącu dlatego gdyż zaraz po tym rodzilam i bylam w szpitalu corka miala żółtaczkę. Będąc w domu wystawilam opinię negatywną po czym mam od paru dni pretensje sprzedającej ktora groziła mi państwem ze na drugi raz sie nie kupuje itd. Ja napisalam ze prosze na drugi raz podać gramaturę produktu, ale ta pani nie daje mi spokoju.
Nic nie musisz zmieniać żadnej oceny, jeżeli nie obraża. Napisz jej że zgłosisz do Allegro jak cię będzie nękała.
@Client:81131314 dziwne podejście negatyw za niejasność, pewnie niska cena powinna dać Ci do myślenia i było się dopytać o wagę opakowania, co do nękania napisz że temat zakończony że jak ma problem to zapraszasz do sądu i kolejne nękanie zgłosisz na policję 🙂
@Client:81131314 Sprzedająca Twoje dane uzyskuje tylko w celu finalizacji transakcji, nie ma prawa Cię nękać. Zgłoś ją do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0... Napisz, że po wystawieniu komentarza wysyła Ci niechciane wiadomości.
@Client:81131314 Nękanie jest karalne są na to paragrafy a co do całego zajścia to sprzedawca zawinił nie podając parametrów (powinien) jeśli jest sprzedawane coś co może być różnych wielkości ,kupujący przed zakupem w przypadku niejasności opisu powinien wysłać zapytanie przed zakupem i wyszło jak wyszło ,teraz najlepiej się jest dogadać ,zwrócić towar sprzedawcy jeśli nie pasuje poprosić o zwrot pieniędzy (regulamin mówi o tym jasno) i po zwrotach usunąć mu tego negatywa jeśli zrobił to nieświadomie lub w ogóle nie usuwać (tu już jest to twoja dobra wola).