Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupiłem nową przednią atrapę do samochodu. Na 1 rzut oka wyglądała ok. Niestety podczas montażu plastik pękł jak zapałka mimo obchodzenia się jak z jajkiem. Mało tego w jednym miejscu element odstaje od zderzaka i jest luźny.Czy mam prawo do zwroty lub gwarancji?
@Kristof-A4 moim zdaniem masz prawo do rekompensaty od osoby która montowała. Jelsi ktoś uszkodził podczas montażu to raczej sprzedający nie uwzględni reklamacji z winy produktu.
Montowałem sam, a pojęcie mam. Pewne elementy sa tak wykonane że to jednorazówki i najlepiej nie dotykać.
Jeżeli tak było to nie wina sprzedającego, tylko tego co montował. Reklamować możesz zawsze ale...co napiszesz w uzasadnieniu.🤔
@Kristof-A4 Tak, masz prawo do reklamacji. Możesz żądać wymiany, obniżenia ceny, naprawy na koszt sprzedawcy lub zwrotu wszystkich kosztów. Przy reklamacji powołaj się na słabą jakość materiału i złe dopasowanie do samochodu. Reklamuj na podstawie rękojmi. Przy rękojmi stosuje się zasadę, że wada lub jej przyczyna wykryta w pierwszym roku po zakupie istniała w towarze od początku.
Dobre.... Z tego wynika, że serwisy są zupełnie zbędne....
Niestety, samo "obchodzenie się z towarem jak z jajkiem" - nie rozwiązuje sprawy. Do tego dochodzi jeszcze teoria i praktyka. Dlatego są serwisy, zleca się w nich wymianę elementu, sami go kupują i odpowiadają za jego montaż. Reklamować i zwracać można generalnie wszystko - takie prawo konsumenta. Ale co wyniknie z takich reklamacji i jak się do tego ustosunkuje sprzedający - to już inna sprawa.
To typowe tłumaczenie "Panie to samo się zrobiło ja nawet nie dotykałem" a taka jest prawda że wykonując pewne czynności trzeba się po prostu na tym znać.
I co w związku z tym?🤣
@Client:105322879 raczej złe miejsce na reklamę ☹️