Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.Mam pytanie odnośnie wniosku z programu ochrony kupujących. Złożyłem tam nie dawno wniosek i dostałem taką wiadomość.
''Niestety nie możemy przyznać Ci rekompensaty z Programu Ochrony Kupujących. Twój wniosek nie spełnił jego warunków.
Powód odrzucenia: Nie dołączyłeś dowodu odesłania przesyłki do sprzedającego.
Prześlij dokument potwierdzający odesłanie towaru na adres sprzedającego w odpowiedzi na tę wiadomość, Twój wniosek zostanie rozpatrzony ponownie.''
Pytanie brzmi,jak by miało wyglądać ten dowód odesłania przesyłki? Skorzystałem z darmowego zwrotu z Smart.Wygenerowałem KOD i nadałem paczkę w paczkomacie InPost. Gdzie mam szukać tego potwierdzenia?
@LANSER-Sklep W zakładce kupione, tam gdzie generowałeś kod, jest status zwrotu towaru, sprawdź.
@LANSER-Sklep Odpowiedz na wiadomość Allegro i napisz w niej, że dokonałeś zwrotu w systemie Allegro, więc dowód odesłania Allegro posiada. Jeśli to będzie za mało, dodaj zrzut ekranu w zakładki Kupione, na którym widać, że przedmiot został zwrócony. Jeśli i to będzie za mało, zapytaj, jaki inny dowód masz przedstawić. Jeżeli nie możesz odpowiedzieć na wiadomość od Allegro, kontaktuj się przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
Zrobiłem jak napisałeś xyz96 . I od razu wysłałem też print screen'a.Czekam na odpowiedź z strony allegro.
Sprawa wygląda tak,że po przesłaniu screenshotow i e-maili od InPostu.Dostałem wiadomość zwrotną od allegro która brzmi:
''Dzień dobry.
W tej sytuacji proszę o kontakt z InPost i uzyskanie stosownego potwierdzenia. Na potwierdzeniu muszą być widoczne dane sprzedawcy lub kod zwrotu 1715028071 i numer zwrotu: GYKG/2020
Dane na zrzutach ekranu, które Pan przedstawił nie zgadzają się z tymi, które widnieją w systemie.
Pozdrawiamy''
Zadzwoniłem do InPostu i Pani mi powiedziała,że oni takich zaświadczeń nie wydają i nie uzyskam nigdzie takiego oświadczenia.Zły jestem na allegro,bo jeśli chodzi o zapłate FV to e-mail przypominający przychodzi jeden po drugim ale,żeby już odzyskać uczciwie swoje pieniądze to problem..
@LANSER-Sklep Odpisz Allegro, że w formularzu zwrotu na stronie Allegro jest widoczny numer zwrotu i są widoczne dane sprzedawcy, a kod zwrotu nie jest już widoczny i nie będzie.
Kod zwrotu masz przesłany mailem i SMS-em przez InPost. Masz tam też numer nadania przesyłki zwrotnej.
Jakie dane się Allegro nie zgadzają? Wskazałeś formularz od innej transakcji? Jeśli do właściwej, to tam się nic nie może nie zgadzać.
SMS-y wyglądają tak: a w e-mailu nie ma dodatkowych informacji . Dla allegro to za mało a InPost nie wydaje zaświadczeń gdzie by widniało wszystko razem.Zamówiłem rozmowę z allegro na jutro na 9:30. Zobaczymy co mi powiedzą.
@LANSER-Sklep Przybywam z dobrymi wieściami 🙂 Twój wniosek został odrzucony, ponieważ dane na zrzutach ekranu, które przedstawiłeś, nie zgadzały się z tymi, które posiadamy w naszym systemie. Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z firmą @InPost i dzięki jej pomocy udało nam się wyjaśnić tę sytuację, dlatego Twój wniosek został ponownie rozpatrzony i zaakceptowany. Pieniądze w ramach rekomensaty z Programu Ochrony Kupujących pojawią się na Twoim koncie w przeciągu dwóch dni roboczych, a wszystkie szczegółowe informacje w tej sprawie znajdziesz w wiadomości mailowej, którą od nas otrzymałeś.
@LANSER-Sklep O! Widzisz? Udało się, chyba dlatego, że tu opisałeś problem. Inaczej sam byś musiał spełniać warunki nie do spełnienia i pieniędzy byś nie odzyskał 🙂 Wyjaśnij jeszcze, co się Allegro nie zgadzało, bo jeśli przekazałeś dane dotyczące zwrotu do właściwej transakcji, to tam się nic nie mogło nie zgadzać. Chyba, że podałeś nieodpowiednie dane.
Też się cieszę,że się wyjaśniło. Pozdrawiam