Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
W dniu 02.09 dokonałam przelewu tradycyjnego, w rzetelnym punkcie, w którym zawsze dokonuję przelewów tradycyjnych.
Do tej pory sprzedający nie otrzymał mojej wpłaty, a informacji o tym, że payu dostało moją wpłatę również nadal nie otrzymałam.
Przelewu dokonałam 02.09.2020r. Co mogło pójść nie tak, jeśli wszystkie dane na przelewie zostały przekazane prawidłowo?
Może punkt nie przelał pieniędzy, skoro wszystkie dane były poprawne, nic w tytule przelewu nie było zmienione, wpłata powinna dotrzeć. Taki przelew dochodzi do sprzedawcy w ciągu około 3 dni roboczych. Napisz do Allegro na czacie, podaj dane przelewu, niech sprawdzą. https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@sylwia3366 wystarczy błąd w tytule i przelew będzie wisiał 😞 podeślij allegro potwierdzenie niech poszukają i przeksięgują sprzedawcy, bo powinien już być 🙂