Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W szczegółach przesyłki przeczytałem o problemie z dostawą i zwrocie do nadawcy, gdy zadzwoniłem na pocztę dowiedziałem się, że adres dostawy był niekompletny. Czy mam teraz zażądać zwrotu pieniędzy, czy sprzedawca po otrzymaniu przesyłki z powrotem sam to zrobi?
Client:34012875sprawdź w zakładce ,, kupione ,, czy podałeś własciwy adres do wysylki . Jeśli podałeś prawidłowy żądaj od nadawcy ponownej wysyłki , a jeśli to Twój błąd oplać ponowne nadanie + zwrot lub zrób odstąpienie od umowy i pokryjesz koszty powrotu .
@Client:34012875 Jeżeli podałeś sprzedawcy prawidłowy adres, możesz żądać ponownego nadania paczki na koszt sprzedawcy lub domagać się zwrotu wpłaty. Skontaktuj się z nim w tej sprawie. Jeśli będzie problem z kontaktem lub sprzedawca będzie się domagał ponownej zapłaty za transport, otwórz spór https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro.
@Client:34012875 a jeśli podałeś błędny adres to musisz pokryć koszt zwrotu i ponownej przesyłki 😞