Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam słuchawki płacąc za nie część bonem Allegro, a część kartą. Słuchawki okazały się wadliwe, odesłałam je w ramach reklamacji. Co zrobiło Allegro? Przywłaszczyło sobie pieniądze z bonu i oddało mi tylko połowe pieniędzy które zapłaciłam za sprzęt. To jest po prostu niedorzeczne nadużycie. Czy nic nie da się z tym zrobić?
W sprawie zwrotu kodu karty zwróć się tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb
lub tu; karty@allegro.pl
Już napisałam do nich wiadomość, ale wybrałam inne kategorie rozmowy, czy to wystarczy?
@KoKo_NaT potrwa to dłużej bo przekierują ale wystarczy 🙂
@KoKo_NaT Zgodnie z informacją mailową, którą od nas otrzymałaś, w przypadku zwrotu za całe zamówienie, w takiej sytuacji kupon w całości odświeży się na Twoim koncie. Znajdziesz go po zalogowaniu na swoje kontao, w zakładce Kupony.
Żeby nie było, że jestem jakaś niedomyślna, sprawdzałam wczoraj tą zakładkę i teraz też. Ile to będzie trwało?
@KoKo_NaT A może by tak odrobina inwencji własnej? I np. zapytać na czacie, tutaj? https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb
@Vryko Brak czasu, lepi pierogi.😁
@KoKo_NaT Z uwagi na to, że kupon wciąż się nie aktualizował, przyznaliśmy Ci już Monety za tę płatność. Znajdziesz je w zakładce Monety i możesz samodzielnie wymienić na kod zniżkowy.