Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na skutek podwójnego nieporozumienia, sprzedawca pomyłkowo poprosił o usunięcie komentarza, pozytywnego! A ja nieuważnie czytając maila myślałem , że chodzi o innego sprzedawcę i inny towar, kliknąłem usuń i usunąłem 100% pozytywny komentarz. Czy jest jakakolwiek możliwość przywrócenia komentarza bądź jego ponownego wystawienia?
Zbyszek
Tak, możesz go wystawić ponownie, jeśli nie minęło 90 dni od zakupu. W zakładce Kupione spróbuj go wystawić ponownie.
@helkom tak jak pisze @xyz96 możesz wystawić ponownie komentarz do transakcji, jeżeli nie minęło 90 dni od zakupu.
Natomiast informacyjnie, jeżeli chodzi o opinie o produkcie, to gdy Sprzedający kliknie "zgłoś naruszenie zasad" przy komentarzu lub Kupujący napisze do nas z prośbą o usunięcie takiego komentarza, wówczas nie ma możliwości wystawienia go ponownie.
Ponieważ sprzedawca pomyłkowo poprosił o usunięcie rozumiem, że nie mam możliwości ponownej oceny. Szkoda, ale cóż życie.
@helkom właśnie ocenę transakcji możesz wystawić ponownie, ale opini o produkcie już nie 🙂 Zobacz tutaj, jeżeli w takiej formie otrzymałeś prośbę o zmianę oceny dla Sprzedającego, możesz wystawić ją ponownie, jeżeli nie minęło 90 dni od zakupu.
@la_nika A nie może poprosić w formularzu o usunięcie, żeby wystawić powtórnie?
@LEW433 nie rozumiem pytania 🙂 Ale namieszałam tą pierwszą odpowiedzią, wybaczcie! Już tłumaczę i mam nadzieję, że to odpowie na Twoje pytanie i wszystko będzie jasne. Na Allegro są dwie oceny: ocena Sprzedającego i opinia o produkcie. Jeżeli Sprzedający wystąpi z wnioskiem o unieważnienie oceny, Kupujący otrzymuje od nas maila, może ją usunąć i ocenić ponownie jeżeli od zakupu nie minęło więcej, niż 90 dni.
Jeżeli przy ocenie o produkcie ktoś "zgłosi naruszenie zasad" lub skontaktuje się z nami, a my po weryfikacji uznamy, że ta ocena powinna być usunięta, to takiej opinii nie można wystawić ponownie.
@la_nika Przepraszam, powinienem całą myśl(pytanie)napisać. Czy kupujący może w formularzu poprosić o usunięcie swojego komentarza żeby zmienić(wystawić powtórnie)?
Tak twoja podpowiedź zadziałała:))) Wlazłem w moje zakupy i ponownie mogłem ocenić zarówno sprzedawcę jak i towar:)))) Bardzo dziękuję za pomoc. :))
To jest moja życiowa dewiza, jeżeli ludzie mogą być lepsi dla innych, świat stanie się lepszy, a zrobienie dobrego uczynku wcale nie kosztuje tak wiele. :))
This is my motto in life, if people can be better for others, the world will become better, and doing a good deed doesn't cost that much. :))
Zbyszek 🙂
@LEW433 dziękuję za dopowiedzanie czy dopisanie 😉 Kupujący w takiej sytuacji może skontaktować się z nami przez ten formularz i poprosić o usunięcie oceny. Jeśli to będzie ocena Sprzedającego (a nie produktu) to będzie mógł ją wystawić ponownie, chyba że minęło więcej niż 90 dni od zakupu.
@helkom Zbyszku, bardzo się cieszę, że udało się wystawić oceny ponownie (ciekawe, że produktową również)! To bardzo miłe, że poświęciłeś czas, żeby pozytywnie ocenić Sprzedającego, na pewno to docenia 🙂 Bardzo podoba mi się Twoja życiowa dewiza 🙂
Pozdrawiam!
Bardzo chciałem to zrobić, bo to młody człowiek który próbuje odnaleźć się we współczesnym, niezbyt przyjaznym świecie, nie siedzi i nie jęczy że jest źle, tylko działa więc, w moim mniemaniu pomagać, pomagać. A ja już po sześćdziesiątce więc muszę się spieszyć z dobrymi uczynkami bo nie wiadomo ile czasu zostało :)))))
Cieplutko pozdrawiam :)))