Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupowałam przez Ceneo towar bezpośrednio z e-sklepu Smartoffice który jest w Allegro i nie jestem zadowolona z transakcji, przysłali inny towar niż zamawiałam i zapłaciłam i jest na fakturze i paragonie.Zaproponowali odstąpienie od umowy i odesłanie do nich, dla mnie to jest reklamacja.Mam im odesłać towar ale to też mało możliwe biorąc pod uwagę obostrzenia,, zostańwdomu,, . Mam ponosić dodatkowe koszty wysyłki i ostrzeżenia aby zostać w domu a wędrowanie na pocztę bo innych możliwości nie mam skończy się mandatem bo to nie jest życiowo ważna sprawa. E maile i zdjęcia mogę udostępnić.
Co mogę zrobić.
@mammutka Możesz zaproponować sprzedającemu, by wysłał kuriera na wymianę. Ty wręczysz kurierowi paczkę z nieprawidłowym towarem, a jednocześnie odbierzesz ten właściwy. W sytuacji gdy błąd popełnił sprzedający, wydaje się to najlepszym rozwiązaniem.
Taką dostałam odpowiedź,
grzeczna-prawda?
Nie chce mi się z Panią dyskutować w nazwie produktu jest skrót ok. co oznacza około 250m.
Proszę zapakować ten sznurek i zgłosi się po niego kurier.