anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja express do kawy, który został zgubiony w drodze od sprzedającego do serwisu, co robić?

TatusWspanialy
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry wysłałem Express do Kawy Saeco Lirika na reklamacje z powodu awarii podczas gdy express doszedł do sklepu w którym go kupiłem a jak oni wysłali express do serwisu express zaginął i chcą zwrócić koszty expresu w tym że express był wzięty na raty już połowa rat jest spłacona.Sklep w którym kupiłem express kazał się kontaktować z allegro bo ja płacąc kredyt chce już go spłacić do końca a żeby sprzedający wysłał pieniądze na moje prywatne konto.numer zamówienia :8b53a825-979c-11eb-9704-0115b7f9ec7e proszę o kontakt

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@TatusWspanialy Jeśli expres doszedł do sklepu, w którym go kupiłeś, nie interesuje Ci, co dalej się z nim stało. Sprzedawca ma obowiązek towar naprawić, wymienić lub oddać całą wpłatę do pożyczkodawcy, czyli do banku udzielającego rat. Jeżeli towar zostanie naprawiony lub wymieniony i dosłany Ci po naprawie - wymianie, musisz nadal spłacać raty. Jeżeli jednak sprzedawca odda wpłatę do banku, otrzymasz powiadomienie mailowe od Allegro o zwrocie środków i wtedy skontaktujesz się z bankiem w celu rozwiązania umowy i zwrotu Twojej nadpłaty, ponieważ część już spłaciłeś. 

Sprzedawca nie ma obowiązku odsyłać pieniędzy na Twoje konto, bo to nie Ty zapłaciłeś za ekspres sprzedawcy, tylko zapłacił bank. Możesz się jednak z nim porozumieć i poprosić o zwrot na konto, jednak on nie musi tego robić. 

oznacz moderatorów