Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupilem kabelek usb c, ktory po miesiacu przestal kompletnie ladowac, nic sie nie dzieje. Zlozylem rejlamacje, sprzedajacy napisal zeby odeslac to on go zweryfikuje. Kto powinien poniesc koszt odeslania paczki?
Reklamacja zlozona przez allegro. W aukcji jest o reklamacji 24 miesiace. Faktura byla. Co to ma do rzeczy czy faktyra byla. Skladalem ostatnio reklamacje nozyc Parkside kupionych na allegro i sprzedawca przyslal mi etykiete do paczkomatu.
@traato jeśli faktura była to sprzedawca mógł wyłączyć rękojmię dla przedsiębiorców - więc wówczas nie wiem z jakiego tytułu chcesz składać reklamację.
Nic o tym nie widze w aukcji, ani w sekcji o sprzedajacym, natomiast jest:"Reklamacja
Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 2 lata od jego wydania."
I rowniez znalazlem to:
"Sprzedający może poinformować Cię, że nie potrzebuje zwrotu towaru do rozpatrzenia reklamacji.Odesłanie reklamowanego towaru jest zawsze na koszt sprzedającego."
@traato A pokaż link do oferty.
@traato Sprzedający nie wyłączył rękojmi dla przedsiębiorców więc ok.
Aczkolwiek - jeśli był to zakup firmowy na fakturę to jest to transakcja B2B - tu kupujący musi odesłać towar na reklamację na swój koszt bo przepisy UOPK nie mają tu zastosowania - nie występujesz tu jako konsument.
"Odesłanie reklamowanego towaru jest zawsze na koszt sprzedającego." Ten zapis dotyczy sytuacji kiedy reklamację składa konsument.
To skad ten tekst w informacjach od sprzedajacego o reklamacji?
"Odesłanie reklamowanego towaru jest zawsze na koszt sprzedającego."
Poza tym koszt przesylki to 60% kosztu produktu. Co czyni odeslanie absurdem i stawia kupujacego zawsze w tym przypadku na przegranej pozycji vs sprzedawca posiadajacy zwykle jakies umoey ramowe. Wyslslem sprzedajacemu zdjecia, lacznie z podlaczonym do ladowarki kablem, gdzie widac ze kabel nie laduje.
@traato Edytowałem poprzedni post i napisałem czego dotyczy ten zapis.
To nie byl zakip firmowy. Nie posiadam firmy, jestem szarym konsumentem.
@traato Opieram się na tym co napisałeś wcześniej czyli "Faktura byla" - wywnioskowałem że to był zakup na firmę.
Jeśli to był zakup konsumencki to jak najbardziej sprzedający ma obowiązek odebrać od Ciebie ten kabel na reklamację. Chociaż no w takim wypadku z jego perspektywy najbardziej opłacalny będzie po prostu zwrot pieniędzy.
Dokladnie i nie wiem co on chce tam sprawdzac skoro wyslalem mu wyrazne zdjecia zeby ocenic stan wizualny i to ze nie laduje uzywajac dobrego programu Ampere. Moze chce powolac zespol bieglych, przeswietlac kabel i wtyczki promieniami X?
W kazdym razie dzieki.