Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam dwa telefony. Jeden dziala drugi nie działa. Reklamuje jede z nich. Sprzedawca chce zebym dokonala zwrotu. Gdy klikam na zwrot w zwiazku z tym ze z korzystalam z opcji opóźnionej płatności dla firm mam tylko możliwość odesłania całego zamówienia. A ja chce wymienić tylko jeden telefon. Jak to zrobić?
@kwiat-plumerii Zwrot jest prostszy w realizacji, odsyłasz, sprzedający oddaje pieniądze. Dla sprzedającego wygodniej.
Reklamacja działa trochę inaczej, odsyłasz uszkodzony przedmiot, sprzedający rozpatruje reklamację, sprawdza, zastanawia się. Może zlecić naprawę do serwisu (to potrwa) może też wysłać nowy przedmiot, a w ostateczności oddaje pieniądze.
Skoro sprzedający chce zwrot to znaczy że chce oddać pieniądze. Moim zdaniem wyślij mu jeden telefon ale wyraźnie napisz jakie ma wady, co mu dolega.
Aha, jeszcze jedno, jeśli sprzedający uzna reklamację to wtedy on ponosi koszt zwrotu i ewentualnie ponownej przesyłki.