Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeden z elementów produktu, który otrzymałem uległ uszkodzeniu podczas transportu, co było możliwe do stwierdzenia dopiero po rozpakowaniu wszystkich elementów wchodzących w jego skład. Zgłosiłem reklamacje z prośbą o wymianę tego jednego uszkodzonego elementu. Sprzedający nie ma takiego elementu, chce zwrócić środki, ale proponuje abym w allegro dał zwrot produktu, a później go nie odsyłał.
Czy jest opcja, że zgłoszenie zwrotu i nie odesłanie produktu może się skończyć tym, że nie otrzymam zwrotu środków (pomimo ustaleń z reklamacji)?
@Client:43822646 jeśli masz na piśmie, że sprzedający zrzeka się towaru, to nie musisz odsyłać, a jak telefonicznie, to lepiej nie ryzykować, bo różnie może być, ale jeśli sprzedający zleci zwrot, to Allegro Ci go nie zablokuje