Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Chciałem zgłosić reklamację jednak żadna z opcji nie pozwala na wymianę towaru na sprawny, jest tylko możliwość zwrotu pieniędzy. Czy powinienem skorzystać z opcji zwrotu pieniędzy i zakupić produkt ponownie czy istnieje możliwość wymiany towaru ?
A gdzie masz taką opcję? pierwsza reklamacja?
Tak, klikam zwróć zakup i potem reklamacja, ale wymaga to odemnie podania nr konta na zwrot pieniędzy, ja jednak chcę wymiany produktu na sprawny
Rozumiem, ale w wiadomości możesz napisać czego oczekujesz, i pamiętaj że przy pierwszej reklamacji to sprzedający w zasadzie podejmuje decyzje co zrobi, naprawi, zwróci kasę czy np. zaproponuje obniżenie ceny zakupu towaru(zwróci część kasy).
@Safodo W formularzu Allegro zaznacz reklamację "inna wada lub niezgodność towaru z umową". Pojawi się pole tekstowe "Dodatkowy komentarz". Tam możesz opisać, na czym polega problem i poprosić sprzedającego o wymianę towaru na sprawny. Możesz również wysłać w tej sprawie osobną wiadomość / maila do sprzedającego.
Musisz się liczyć z tym, że gdy zażądasz wymiany, sprzedający będzie mógł zamiast tego dokonać naprawy, jeśli wymiana będzie niemożliwa lub wymagałaby dla niego nadmiernych kosztów.