Reklamacja zakupionego przedmiotu, jak mogę zwrócić produkt?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień Dobry .Dziś trzymałem przesyłkę z zamówionym przedmiotem p. n.:Dysk Twardy Przenośny 2TB USB 3.0 ACASIS. Martwi mnie otrzymany przedmiot ,który zawiera skąpą dla mnie informację o przedmiocie bo jest w małym pojedynczym blankiecie i to tylko w języku chińskim. Nie wiem czy otrzymałem właściwy przedmiot ,nie mogę się się doczytać czy otrzymany przedmiot posiada oczekiwane parametry. Wewnętrzna zawartość elektroniki wysuwa się niepostrzeżenie z obudowy i może się uszkodzić. Dlaczego nie otrzymałem instrukcji użytkowania , abym mógł rozeznać się czym dysponuję abym nie miał wątpliwości czy otrzymałem właściwy przedmiot ?.Nie wiem również co stanowi gwarancję użytkowania i na jaki okres ?. Nie mam zaufania do otrzymanej przesyłki, dlatego chciałbym ta przesyłkę zwrócić ,co było mi przyobiecane podczas podejmowania transakcji zakupu ,bez ponoszenia kosztów przesyłki zwrotu .Proszę o odpowiedż i pozdrawiam.
[edycja]
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:96178798 Możesz zwrócić bez podania przyczyny.
Odstąpienie od umowy zakupu przedmiotu.
Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;
- Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.
Jeśli nie ma takiej opcji;
- Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
- Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.
Po wysłaniu rezygnacji odeślij przedmiot, sprzedawca odda Ci całą wpłatę.
Jeśli masz Smart lub otrzymałeś towar paczkomatem, odeślesz za darmo; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:96178798 Nie podawaj tu swoich danych, bo nie są potrzebne. Obawiam się, że kupiłeś od Chińczyka i mogą być problemy ze zwrotem. Sprawdź w zakładce Zwroty, na dole aukcji, jaki jest adres do zwrotu.
Ula
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:96178798 Jak zakupiony od sprzedawcy prywatnego to nie ma zwrotu, możesz reklamować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ Potrzebna jesteś!
Ula
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Iskierko przybywaj 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 Iskiereczko!!!!
Ula
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WREDZIA-W1 A nadworna "iskiereczka" Ci nie wystarczy?🤣
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 Nie, bo nasza nadworna Iskiereczka tego nie potrafi 🙂
Ula

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WREDZIA-W1 @xyz96 Dziękuję Wam Iskierki! Przybyłam i już odpowiedziałam autorowi wątku 🙂
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ @WREDZIA-W1 jakiś odgromnik potrzeby bo tu aż iskrzy 😄
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ Ten Padalec jest zazdrosny, że tak ładnie do Ciebie mówię 😀 Ale niech tam 😀
Ps. Żelki jem 🙂
Ula

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry @Client:96178798, zakupiłeś ten produkt od Sprzedającego z Chin, ale możliwości wyjaśnienia i rozwiązania tej sytuacji jest kilka. Czy próbowałeś kontaktować się ze Sprzedającym, aby wyjaśnił Twoje wątpliwości związane z instrukcją?
Możesz to zrobić na kilka sposobów:
- przez Centrum Wiadomości (znajdziesz je na stronie głównej Allegro, po prawej stronie od wyszukiwarki, ikona między gwiazdką, a dzwoneczkiem z powiadomieniami),
- za pomocą wiadomości mailowych. Zamaskowany adres e-mail znajdziesz w szczegółach swojego zakupu, w polu Dane Sprzedającego w zakładce Kupione oraz na samym dole strony oferty, w polu "O Sprzedającym"
- jeśli nie będziesz mógł skontaktować się ze Sprzedającym, za pomocą tego linka możesz rozpocząć z nim dyskusje w naszym systemie. Wówczas Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a jeśli tego nie zrobi, możesz poprosić naszego pracownika o pomoc.
Jeśli w dalszym ciągu będziesz chciał zwróć ten produkt, to zgodnie z zasadami masz 14 dni na odstąpienie od umowy. W ofercie, z której skorzystałeś, Sprzedający zobowiązał się pokryć koszty zwrotów dla przesyłek kurierskich, więc możesz to zrobić na dwa sposoby:
- w zakładce Kupione, kliknij [Szczegóły], a następnie [Zwróć część lub całość zamówienia].
- wypełnij ręcznie przykładowy formularz odstąpienia od umów i prześlij go Sprzedającemu. Wówczas Sprzedający powinien zwróć środki za zakup i przesyłkę zwrotną na Twój rachunek.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:96178798 Kupiłem mega tanio i szok ze to z Chin i ze problemy?🤔
BRÓSLI