anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja zakupionego przedmiotu, jak mogę zwrócić produkt?

Client:96178798
#7 Wielbiciel#

Dzień Dobry .Dziś trzymałem przesyłkę z zamówionym przedmiotem p. n.:Dysk Twardy Przenośny 2TB USB 3.0 ACASIS. Martwi mnie otrzymany przedmiot ,który zawiera skąpą dla mnie informację o przedmiocie bo jest w małym pojedynczym blankiecie i to tylko w języku chińskim. Nie wiem czy otrzymałem właściwy przedmiot ,nie mogę się się doczytać czy otrzymany przedmiot posiada oczekiwane parametry. Wewnętrzna zawartość elektroniki wysuwa się niepostrzeżenie z obudowy i może się uszkodzić. Dlaczego nie otrzymałem instrukcji użytkowania , abym mógł rozeznać się czym dysponuję abym nie miał wątpliwości czy otrzymałem właściwy przedmiot ?.Nie wiem również co stanowi gwarancję użytkowania i na jaki okres ?. Nie mam zaufania do otrzymanej przesyłki, dlatego chciałbym ta przesyłkę zwrócić ,co było mi przyobiecane podczas podejmowania transakcji zakupu ,bez ponoszenia kosztów przesyłki zwrotu .Proszę o odpowiedż i pozdrawiam.   

[edycja] 

 

 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:96178798 Możesz zwrócić bez podania przyczyny.

Odstąpienie od umowy zakupu przedmiotu.

 

Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;

 

  1. Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.

 

Jeśli nie ma takiej opcji;

 

  1. Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. 

 

  1. Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.

Po wysłaniu rezygnacji odeślij przedmiot, sprzedawca odda Ci całą wpłatę.

Jeśli masz Smart lub otrzymałeś towar paczkomatem, odeślesz za darmo; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Client:96178798  Nie podawaj tu swoich danych, bo nie są potrzebne. Obawiam się, że kupiłeś od Chińczyka i mogą być problemy ze zwrotem. Sprawdź w zakładce Zwroty, na dole aukcji, jaki jest adres do zwrotu.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:96178798 Jak zakupiony od sprzedawcy prywatnego to nie ma zwrotu, możesz reklamować.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Potrzebna jesteś!

Ula

Ula
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Iskierko przybywaj 🙂

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@xyz96 Iskiereczko!!!!

Ula

Ula
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 A nadworna "iskiereczka" Ci nie wystarczy?🤣

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@LEW433 Nie, bo nasza nadworna Iskiereczka tego nie potrafi 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@WREDZIA-W1 @xyz96 Dziękuję Wam Iskierki! Przybyłam i już odpowiedziałam autorowi wątku 🙂 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ @WREDZIA-W1 jakiś odgromnik potrzeby bo tu aż iskrzy 😄

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Ten Padalec jest zazdrosny, że tak ładnie do Ciebie mówię 😀  Ale niech tam 😀

Ps. Żelki jem 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Client:96178798, zakupiłeś ten produkt od Sprzedającego z Chin, ale możliwości wyjaśnienia i rozwiązania tej sytuacji jest kilka. Czy próbowałeś kontaktować się ze Sprzedającym, aby wyjaśnił Twoje wątpliwości związane z instrukcją?

Możesz to zrobić na kilka sposobów:

  • przez Centrum Wiadomości (znajdziesz je na stronie głównej Allegro, po prawej stronie od wyszukiwarki, ikona między gwiazdką, a dzwoneczkiem z powiadomieniami), 
  • za pomocą wiadomości mailowych. Zamaskowany adres e-mail znajdziesz w szczegółach swojego zakupu, w polu Dane Sprzedającego w zakładce Kupione oraz na samym dole strony oferty, w polu "O Sprzedającym"
  • jeśli nie będziesz mógł skontaktować się ze Sprzedającym, za pomocą tego linka możesz rozpocząć z nim dyskusje w naszym systemie. Wówczas Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a jeśli tego nie zrobi, możesz poprosić naszego pracownika o pomoc.

Jeśli w dalszym ciągu będziesz chciał zwróć ten produkt, to zgodnie z zasadami masz 14 dni na odstąpienie od umowy. W ofercie, z której skorzystałeś, Sprzedający zobowiązał się pokryć koszty zwrotów dla przesyłek kurierskich, więc możesz to zrobić na dwa sposoby: 

  • w zakładce Kupione, kliknij [Szczegóły], a następnie [Zwróć część lub całość zamówienia]. 
  • wypełnij ręcznie przykładowy formularz odstąpienia od umów i prześlij go Sprzedającemu. Wówczas Sprzedający powinien zwróć środki za zakup i przesyłkę zwrotną na Twój rachunek. 
   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:96178798 Kupiłem mega tanio i szok ze to z Chin i ze problemy?🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów