Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry .Dziś trzymałem przesyłkę z zamówionym przedmiotem p. n.:Dysk Twardy Przenośny 2TB USB 3.0 ACASIS. Martwi mnie otrzymany przedmiot ,który zawiera skąpą dla mnie informację o przedmiocie bo jest w małym pojedynczym blankiecie i to tylko w języku chińskim. Nie wiem czy otrzymałem właściwy przedmiot ,nie mogę się się doczytać czy otrzymany przedmiot posiada oczekiwane parametry. Wewnętrzna zawartość elektroniki wysuwa się niepostrzeżenie z obudowy i może się uszkodzić. Dlaczego nie otrzymałem instrukcji użytkowania , abym mógł rozeznać się czym dysponuję abym nie miał wątpliwości czy otrzymałem właściwy przedmiot ?.Nie wiem również co stanowi gwarancję użytkowania i na jaki okres ?. Nie mam zaufania do otrzymanej przesyłki, dlatego chciałbym ta przesyłkę zwrócić ,co było mi przyobiecane podczas podejmowania transakcji zakupu ,bez ponoszenia kosztów przesyłki zwrotu .Proszę o odpowiedż i pozdrawiam.
[edycja]
@Client:96178798 Możesz zwrócić bez podania przyczyny.
Odstąpienie od umowy zakupu przedmiotu.
Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;
Jeśli nie ma takiej opcji;
Po wysłaniu rezygnacji odeślij przedmiot, sprzedawca odda Ci całą wpłatę.
Jeśli masz Smart lub otrzymałeś towar paczkomatem, odeślesz za darmo; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...
@Client:96178798 Nie podawaj tu swoich danych, bo nie są potrzebne. Obawiam się, że kupiłeś od Chińczyka i mogą być problemy ze zwrotem. Sprawdź w zakładce Zwroty, na dole aukcji, jaki jest adres do zwrotu.
@Client:96178798 Jak zakupiony od sprzedawcy prywatnego to nie ma zwrotu, możesz reklamować.
@_HolaOla_ Potrzebna jesteś!
Iskierko przybywaj 🙂
@xyz96 Iskiereczko!!!!
@WREDZIA-W1 A nadworna "iskiereczka" Ci nie wystarczy?🤣
@LEW433 Nie, bo nasza nadworna Iskiereczka tego nie potrafi 🙂
@WREDZIA-W1 @xyz96 Dziękuję Wam Iskierki! Przybyłam i już odpowiedziałam autorowi wątku 🙂
@_HolaOla_ @WREDZIA-W1 jakiś odgromnik potrzeby bo tu aż iskrzy 😄
@_HolaOla_ Ten Padalec jest zazdrosny, że tak ładnie do Ciebie mówię 😀 Ale niech tam 😀
Ps. Żelki jem 🙂
Dzień dobry @Client:96178798, zakupiłeś ten produkt od Sprzedającego z Chin, ale możliwości wyjaśnienia i rozwiązania tej sytuacji jest kilka. Czy próbowałeś kontaktować się ze Sprzedającym, aby wyjaśnił Twoje wątpliwości związane z instrukcją?
Możesz to zrobić na kilka sposobów:
Jeśli w dalszym ciągu będziesz chciał zwróć ten produkt, to zgodnie z zasadami masz 14 dni na odstąpienie od umowy. W ofercie, z której skorzystałeś, Sprzedający zobowiązał się pokryć koszty zwrotów dla przesyłek kurierskich, więc możesz to zrobić na dwa sposoby:
@Client:96178798 Kupiłem mega tanio i szok ze to z Chin i ze problemy?🤔