Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zamówiłam na jednej z aukcji 3 skrzynki na narzędzia, wczoraj dotarły ale 2 z nich są uszkodzone, sprzedawca kazał napisać do firmy kurierskiej, bo oni podczas pakowania zawinęli towar w folię bąbelkową więc kurier musiał rzucać paczką. Paczka jednak z zewnątrz wyglądała na nienaruszoną i nie wzbudzała podejrzeń że coś może być uszkodzone. Czy w tej sytuacji to sprzedający powinien to załatwić z firma kurierską a nie zwalać wszystkiego na mnie? Co mnie obchodzi kto zawinił, ja chce mieć sprawny towar a nie przepychać się nie wiadomo jak długo z firmą kurierską
@Jyna23, jeśli była to transakcja konsumencka, sprzedający ponosi odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia do momentu aż otrzymasz przedmiot.
@Jyna23 sprzedawca wprowadza Cię w błąd , to on odpowiada za towar do chwili dostarczenia go do klienta , przypomnij mu o tym tu -https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Po 24H na Twoją prośbę do dyskusji wlączy się administrator .
@Jyna23 Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś w nim o pomoc Allegro. Jeżeli Allegro Ci nie pomoże skutecznie, po 14 dniach zamknij spór jako NIEROZWIĄZANY i złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia