Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
10 czerwca zgłaszałam do sprzedawcy problem i reklamację dotyczącej power banka . Dziś 24 czerwca a ja wciąż nie mam konkretnej odpowiedzi . Co zrobić ,jak to dalej załatwić ?
Otworzyć dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@alinagj1 Cześć! Przypomnij się proszę sprzedającemu w tej sprawie. Jeśli nie otrzymasz decyzji reklamacyjnej, to rozpocznij Dyskusję lub napisz mi numer tego zamówienia i skontaktujemy się z nim.
@alinagj1 co rozumiesz przez nie mam konkretnej odpowiedzi? Jak wyglądał kontakt ze sprzedawcą firmą czy prywatnym? Czy polecono ci odesłać towar do ekspertyzy?
Przypomnij sprzedającemu że ma 1dni na rozpatrzenie.
@alinagj1 podstawowe pytanie - z jakiego tytułu składałeś reklamację , bo w przypadku reklamacji gwarancyjnej nie ma ustawowo określonego okresu na odpowiedź , obowiązuje termin określony w opisie oferty , w przypadku rękojmii Ustawodawca daje sprzedawcy 14 dni.
Pisałam do sprzedającego .Napisał że zamówienie ma rok i musi pisać do Allegro. I musi czekać na odpowiedź .
Sprzedający musi pisać do Allegro? w jakim celu? otwórz dyskusję(jak pisałem) masz pomoc Allegro, na co czekasz.
Jeszcze nigdy nie składam reklamacji . Będę w domu to spróbuję to ogarnąć .
Otwierasz dyskusję, opisujesz tam wszystko i czego oczekujesz i co już zrobiłaś i to ze minęło 14dni itd, a tam spzredajacy ma 24godz na odpowiedź. Ciężko?
Skoro wada wynikła po roku od zakupu tzn ze sam musisz udowodnic ze pojawila sie poprzez np zle wykonanie produktu tzn ze byla w nim na etapie zakupu dzialaja jeszcze stare przepisy