Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć!
Kupiłem krzesło biurowe w październiku 2024 roku i po pewnym czasie podnośnik zaczął skrzypieć, a dokładniej na początku stycznia. Minęło niedługo czasu, ale sytuacja nie jest przyjemna, więc postanowiłem zgłosić reklamację.
Czy mógłby ktoś wytłumaczyć jak mogę to zrobić?
Jaki jest czas oczekiwania? Czy sprzedawca może odmówić naprawę/zwrot pieniędzy?
Dziękuję!
weno...nasmaruj to i przestań robić problemy z byle powodu .Sprzedawca na pewno odrzuci reklamację , właściwa konserwacja sprzętu leży w Twoich obowiązkach
to jest forum dla sprzedających..
@alexeylapachuk reklamację należy zgłosić sprzedającemu, możesz to zrobić z poziomu zakładki Moje zakupy, klikając "Zapytaj o zakup", sprzedający ma obowiązek rozpatrzyć reklamacje, może ją uznać lub odrzucić.
@alexeylapachuk WD 40 lub coś podobnego > ew. olejek do zamków