anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rezygnacja z niezrealizowanego zamówienia i dyskusja z automatami

hansin1
#9 Pomysłodawca#

8marca

Ja: W związku z brakiem realizacji zamówienia proszę o zwrot środków.

Sprzedający :Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie możliwe. Pozdrawiamy.

 

9 marca

Sprzedający:  Dzień dobry zamówienie jest w trakcie realizacji dzisiaj wysyłka mamy go anulować?

JA: tak

 
Sprzedający:
Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie możliwe. Pozdrawiamy.
 
Sprzedający:
Oczywiście rozumiemy Państwa przekazuję dyspozycję zwrotu za zamówienie najmocniej przepraszamy Państwa za niedogodności. Pozdrawiamy
 
 
Sprzedający:
Sprzedający wprowadził numer przesyłki InPost: ****************************. Poinformujemy Cię, gdy przesyłka ruszy w drogę do Ciebie.
 
10 marca
Allegro:
Kupujący poprosił nas o pomoc.
Kupujący nie otrzymał zamówienia. Proszę, by Sprzedający dodał numer przesyłki lub przesłał w załączniku potwierdzenie jej wysłania (z widocznym adresem odbiorcy).
Jeżeli Sprzedający nie nadał przesyłki, proszę, by zwrócił pieniądze w zakładce Zamówienia lub przesłał w załączniku potwierdzenie przelewu.
 
 
Kurtyna.
 
Dom wariatów i automatów.
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

FenomenoVero
#11 Animator#

Co poradzić 🙂 roboty wykonują pracę po co człowiek się ma męczyć

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A to wszystko dla naszego dobra.

oznacz moderatorów