8marca
Ja: W związku z brakiem realizacji zamówienia proszę o zwrot środków.
Sprzedający :Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie możliwe. Pozdrawiamy.
9 marca
Sprzedający: Dzień dobry zamówienie jest w trakcie realizacji dzisiaj wysyłka mamy go anulować?
JA: tak
Sprzedający:
Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie możliwe. Pozdrawiamy.
Sprzedający:
Oczywiście rozumiemy Państwa przekazuję dyspozycję zwrotu za zamówienie najmocniej przepraszamy Państwa za niedogodności. Pozdrawiamy
Sprzedający:
Sprzedający wprowadził numer przesyłki InPost: ****************************. Poinformujemy Cię, gdy przesyłka ruszy w drogę do Ciebie.
10 marca
Allegro:
Kupujący poprosił nas o pomoc.
Kupujący nie otrzymał zamówienia. Proszę, by Sprzedający
dodał numer przesyłki lub przesłał w załączniku potwierdzenie jej wysłania (z widocznym adresem odbiorcy).
Jeżeli Sprzedający nie nadał przesyłki, proszę, by zwrócił pieniądze w zakładce
Zamówienia lub przesłał w załączniku potwierdzenie przelewu.
Kurtyna.
Dom wariatów i automatów.