Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, mam problem, ponieważ połączyłam zakup dwóch produktów w jedną płatność, teraz chce opłacić każdą rzecz oddzielnie i mam problem bo nie mogę tego rozdzielić, płatność nadal nie opłacona
@aniapp2 Nie rozdzielisz. Albo anuluj u kup od nowa, albo opłac bezposrednio przelewami z konta na konto sprzedawcy ( wtedy nie ma Smarta)
@aniapp2 To były licytacje? Jeśli tak, nie rozdzielisz. Jeżeli to było Kup teraz, anuluj rozpoczętą płatność, potem zaznacz po lewej stronie jeden produkt i na dole kliknij Zapłać.
@aniapp2 spróbuj anulować płatność, kliknij [Anuluj płatność] Przycisk ten będzie widoczny po 5 minutach od rozpoczęcia płatności, potem kliknij zaznacz pojawią się okienka i zaznacz jeden produkt i na dole po prawej opłać 🙂 może pójdzie 😉