anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rozbicie płatności z dwóch razem na każdy oddzielnie

aniapp2
#1 Nowicjusz#

Cześć, mam problem, ponieważ połączyłam zakup dwóch produktów w jedną płatność, teraz chce opłacić każdą rzecz oddzielnie i mam problem bo nie mogę tego rozdzielić, płatność nadal nie opłacona 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

pinsplash
#21 Demiurg#

@aniapp2 Nie rozdzielisz. Albo anuluj u kup od nowa, albo opłac bezposrednio przelewami z konta na konto sprzedawcy ( wtedy nie ma Smarta)

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@aniapp2 To były licytacje? Jeśli tak, nie rozdzielisz. Jeżeli to było Kup teraz, anuluj rozpoczętą płatność, potem zaznacz po lewej stronie jeden produkt i na dole kliknij Zapłać.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@aniapp2 spróbuj anulować płatność, kliknij [Anuluj płatność] Przycisk ten będzie widoczny po 5 minutach od rozpoczęcia płatności, potem kliknij zaznacz pojawią się okienka i zaznacz jeden produkt i na dole po prawej opłać 🙂 może pójdzie 😉

zazn.jpg

________
Κώστας
oznacz moderatorów