Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zakupiłem opony motocyklowe u sprzedawcy 24.08. Sprzedawca anulował zakup podpierając się brakiem magazynowym w dniu 25.08. Dziś mija drugi dzień roboczy od anulowania zamówienia, a przelew ciągle nie został zlecony. Na zamówieniu status "Rozpoczęliśmy zwrot pieniędzy. Otrzymasz mejla, gdy wyślemy pieniądze." Na maila nie dostałem żadnego potwierdzenia zwrotu.
Pozdrawiam
@Client:77393549 podaj proszę numer zamówienia.
Przesyłam numer zamówienia: 30923140-811c-11f0-83fb-ff3939f0cd3f
Pozdrawiam
@Client:77393549 widzę, że sprzedajacy zwrócił dzisiaj pieniądze za to zamówienie. Proszę o cierpliwość.
Przelew powinien trafić do Ciebie najpóźniej do poniedziałku do końca dnia.
Dziękuję za informację.
Pozdrawiam